Hihi! Wacht maar tot ik buitenfoto's heb... Maar super bedankt allemaal! Ik zal hem de berichtjes voorlezen, dan doet 'ie vast zijn best v/d week buiten ook wel voor de foto!
Cyrina
Geplaatst: 22-03-11 16:29
Muzefee en Suelza gefeliciteerd!
Cynthia82
Geplaatst: 22-03-11 16:49
Muzefee, geveuliciteeeerd! Wat een knap ventje, mooie bles en dat melkbekkie! :3
Hier ook geen BA, ik vind het te duur en ik woon toch te ver van stal (10 km). Ik ga lekker waken en in het keukentje van de stalhouder slapen. Dais vandaag 10 maanden! Dus vanavond buikspam
O ja, is er hier iemand, of kent een van jullie iemand die interesse heeft in een 11 jarige KWPN ruin, bruin, ong 1.65m, Z niveau dressuur? Link van de advertentie is per pb verkrijgbaar. (afstamming weet ik niet uit mijn hoofd, zoek ik zo wel even op)
_Noor
Geplaatst: 22-03-11 17:05
Muzefee schreef:
Krijg net telefoon dat hier vannacht om half 1 een hengstveulen geboren is! Dus ik ga die kant op!
Gefeliciteerd!
YSR1971
Geplaatst: 22-03-11 18:09
Wat een heerlijke zon! Vanmiddag vrij genomen en heerlijk bij stal geweest, met de furminator aan de slag gegaan op NF en Haf, resultaat een halve vuilniszak vol haar (en er zit nog veel meer op). Staart van Haf gewassen, die is eindelijk weer eens wit. Zo genoten van de zon, geweldig, was ik echt even aan toe! Ons Aafje is erg hengstig. Nog steeds geen knoop doorgehakt of we haar nog weer bij de hengst doen...
Anastacia: ik heb je filmpje maar niet afgekeken, ik zou haar nl. zo op komen halen
Hier geen BirthAlarm, ze staat aan huis, ze gaat in onze 20x42 bak met een cam, mocht ze tekenen geven dan zet ik om de half uur mijn wekker voor het kijken op de cam naast mijn bed
En, ik wil haar niet met een antirol singel doen als ze hoogzwanger is, en met halster om vind ik eng
Hier ook geen geboortemelden aangezien de paarden op 10km afstand staan.. Daarom vind ik het ook heel moeilijk te zeggen wanneer ik ga waken aangezien ik in men auto lig
Heb paar foto's van gisteren avond en vandaag.. Wat vinden jullie ervan?
en mijn drachtige pleegkind,een jonge merrie van nu nog 3 jaar,Crocus. moeder heette Pimpernel,vader weet ik niet,en ik weet ook niet door welke hengst ze gedekt is(het is de merrie van de manege eigenaar)
meet Crocus! met haar word weinig gedaan momenteel,ze is nog niet bereden,alleen eens gelongeerd met een zadeltje op,en ze gaat dagelijks in de stapmolen,ik heb aangeboden haar een beetje onder mn hoede te nemen,lekker elke dag even aandacht. ik zet haar nu ook buiten naast Ravina,kunnen ze vast aan elkaar wennen als ze straks samen het land op gaan.
Muzefee, ook gefeliciteerd, wauw hij is al erg af! Voor zo'n net geboren veulentje.
Joto, grutsels wat een uiers.
Hier alles rustig, banden worden iets zachter.. maar aangezien Sjol hele ronde kont heeft, niet echt dakvormig te zien nu, maar je ziet achterste stukje wel veranderen. Slaap ook nog thuis.
Dustinlover
Geplaatst: 22-03-11 19:43
Mooie merrie heb je toch snoevie.. Vanaf wanneer ga jij bij je paard slapen sjolvir??
Sjolvir
Geplaatst: 22-03-11 19:47
Dustinlover schreef:
Mooie merrie heb je toch snoevie.. Vanaf wanneer ga jij bij je paard slapen sjolvir??
Als ik het idee heb dat er ook wat uit komt vallen... Nu nog niet dat idee. Banden nog lang niet slap genoeg. Hoop stiekum op morgen, want dan ben ik vrij.. Denk alleen niet dat Sjol daar aan mee gaat werken. Misschien heeft ze te goed gehoord dat ik 1 april in gedachten had.
hier nog steeds rustig, zondag uitgeteld..! heb nog steeds geen merrienaam ben op zoek naar een naam met de letter A en zal het leuk vinden als het op ssa eindigt