oh zo vreselijk die staart en manenafbijters! ga yonce haar manen weer invlechten, dan groeien ze net iets mooier, nu ligt het echt alle kanten op. goh eigelijk wil ik ze laten groeien, maar dat is dus geen zicht op de keuring, maar goed eerst kijken of ze wel naar de keuring gaat.
Ja erg he die manen en staart bijters. Als ze naar de keuring gaat moeten ze kort natuurlijk?
Paint_Lover
Geplaatst: 11-12-10 19:19
Ik heb Chennai vandaag ook maar weer eens even aan het werk gezet (heb er n kort filmpje van maar nog niet op pc staan) en daarna mn kwpn'er ook nog gelongeerd. Ben snotverkouden en dat is echt niet leuk!
Vanmiddag nog even cadeautjes moeten halen voor de verjaardag van mn beste vriendin en nu ben ik net klaar met mn nagels doen (acryl), zometeen nog even nail-art erop zetten en dan kunnen ze er eindelijk weer mee door.... heb eigenlijk nog geen idee wat ik erop ga maken
Ik moet peeps der manen beschermen Der manen zijn heilig haha
Cemlys
Geplaatst: 11-12-10 19:26
Marlis schreef:
Ja erg he die manen en staart bijters. Als ze naar de keuring gaat moeten ze kort natuurlijk?
Dan moeten ze idd wat korten, handlengte, zodat neklijn mooi zichtbaar is. Zonde.
Paint_Lover
Geplaatst: 11-12-10 19:27
Chennai heeft geen lange manen maar ze gaan wel alle kanten op en ik zal maar niets zeggen over haar staart want in dat opzicht heeft ze echt de staart van haar vader geerft, is niet veel aan te doen want die is zo ontzettend dun... *wat moet dat worden met een veulen aan de voet straks.... *
ah we zien nog wel, in principe moèt ze niet naar keuring dit jaar. het is ook een drama om bij haar manen te trekken. àls we ruzie krijgen is het dan. Wordt ze echt gemeen, meestal zet ik ze dan tussen de twee containers vast, maar ze heeft er geen probleem mee me overal tegenaan te gooien met haar dikke kont, ze weet als ze dicht op mij en de container komt te staan ik geen manen uit kan trekken.
Hier een mooie volle staart Zal eens foto zoeken En manen die maar niet langer worden dan 15 cm, dus ik knip ze altijd in september heel kort en dan heeft ze 'sw inters een korte coupe
Yonce heeft echt een poedersuiker staart, die veulen krullen, heeft lang geduurd voor die dingen eruit waren. en je krijgt hem met niks wit, ze heeft er grijze en bruine haren doorzitten, dus hij lijkt gewoon altijd vies. Op de keuring ook, ziet er goed uit alleen de staart kon witter, die is zo
Neons manen laat ik ook lang, ze zitten er niet voor niets en zijn een mooie bescherming tegen de dazen in de zomer. Naar de keuring hoeft ze toch niet meer, en als het veulen moet laat ik haar manen mooi lang wapperen. In het verleden werden ze voor de keuring wel gekortwiekt, omdat ze zelf ook voor de keuring ging.
CubaLibre, ik zou meteen cribbox in de staart smeren als het veulen er is, als de staart al zo dun is. Kans zo klein mogelijk maken dat er aan gevreten wordt.
Cemlys
Geplaatst: 11-12-10 21:23
AGarcia schreef:
zo zitake die heeft er zinin welsh toch??
Mendy manen worden nu nii meer getrokken. volgend jaar begin april denk ik weer... tenminste als ik er zin in heb..
hopen dat Mendy volgend jaar een mooi veulen heeft Dan gaat 't naar de keuring en kan ik zitake misschien zien realiseer ik me nu
melanie_h
Geplaatst: 11-12-10 21:53
Zitake heeft flink geshopt lekker zeg Trouwens wat heb je een prachtige welsh
die van mij verschillen wel allemaal in hun manen en staart. de paardjes die niet naar de keuring gaan daar mogen de manen lekker van groeien. De paardjes die naar de shows gaan daar scheer ik toch een heel stuk manen van weg dus die staan nu als echte punkers op stal Bonfire spat de kroon die is echt helemaal punk nu http://yfrog.com/jdp1100329lj
Cemlys
Geplaatst: 11-12-10 21:54
AGarcia schreef:
hopen dat Mendy volgend jaar een mooi veulen heeft Dan gaat 't naar de keuring en kan ik zitake misschien zien realiseer ik me nu
Dat zou heel goed kunnen naar welke keuring zou je gaan?