ik zag tal vandaag bij daglicht zonder deken Tis welliswaar geen speciale datum maar hier een fluppie-uitstulping
manueeltje84
Geplaatst: 17-11-09 19:48
jeetje talida die is ook al behoorlijk zwaar zeg
Ik ben er vandaag niet aan toe gekomen om wet look haar buikje op de foto te zetten. Had het veels te druk met rijden en andere werkzaamheden in de stal.
Talida
Geplaatst: 17-11-09 19:55
Naja ze heeft nog niet van die geultjes op dr rug, dus zal wel voornamelijk Flup zijn en geen vet
heb eindelijk weer zelf internet dus kan eindelijk weer bijlezen en thuis posten. Onze Juwel had een heuze buik voor haar doen, tot ik haar ging scheren omdat ze elke dag zwetend op de box stond. Nu is daar niet zo heel veel van over vind ik zelf begon zelfs te twijfelen maar de dierenarst heeft het veulen gezien en gevoeld dus het zit als het goed is nog netjes binnen in haar hangbuikje. Juwel is gedekt door een Welsh hengst maar heb helaas geen foto's meer omdat mijn computer een automatische wissende harde schijf had en ik dus echt alle foto's die erop stonden kwijt ben. Gelukkig had ik wel veel op een cd-rom gezet vorige maand net voor het gebeurde maar goed moet eerst gaan zoeken waar ie dan staat en daar heb ik niet heel veel zin in nu haha.
O'marisa is gedekt door Isam hoop dat het gelukt is ik hoop dat ze van de week gescant word en anders volgende week dierenarts moest even kijken wanneer ie tijd had. bovenste foto's hengst en onderste foto's mijn merrie. Ik hoop dat het veulen wat meer van zijn vader heeft waardoor het een wat fijner paardje zal worden maar goed we wachten het rustig af.
Verder heel veel mooie hengsten voorbij zien komen. De hengste bij ons voor volgend jaar staat al vast dat word Bonte Willem mijn vriend wil een veulen van hem maar of dat met O'marisa zal zijn denk ik niet denk dat hij een frieze merrie wilde kopen daarvoor ach we zien wel hoop even dat het een ingeving is geweest van hem. Wil O'tje graag een jaartje gust houden maar goed we hebben nog even om het daar over te hebben veulen zal pas augustus geboren moeten worden als het gelukt is natuurlijk. Nou ja ik ga weer even verder terug lezen had wat minder leuke berichten ook gezien sterkte voor iedereen die niet zulk fijn bericht had.
Marrlinde, wat een rotnieuws van de 4-jarige Mijn ruin is overigens recent ook in de nek ingespoten. Die is daar onwijs van opgeknapt! Keuze was toen inspuiten of in laten slapen.....
Libertylove
Geplaatst: 18-11-09 00:35
ProudJustify schreef:
Ik vind het een mooi dier LibertyLove, ben ook heel benieuwd wat er uit deze combi komt Waar hoop je op?
Geslacht maakt mij niks uit. Qua kleur alles behalve schimmel Mijn merrie haar vader is schimmel en haar moeder is zwart .... Hoop dat het een grote IJslander wordt, met een iets elegantere bouw als mijn merrie. Qua gangen zal het waarschijnlijk een 5-ganger worden. Is mijn merrie ook en vind ik het leukst om te rijden, ook al is het niet altijd even makkelijk.
Mabon: Spannend morgen!
Hiboune: Fijn dat het veulen er nog in zat. Wel raar van dat bloedverlies dan! Wat zei de VA daarvan?
Marrlinde: Wat een rotnieuws zeg! Gelukkig dat het met Happ mee lijkt te vallen.
Verder een aantal mooie hengsten voorbij zien komen. Ben erg benieuwd wat voor een veulens er uit de merries komen!
Nog iemand die een nieuwe drachtige merrie wil aanmelden voor de lijst op pagina 1? Stuur dan even een berichtje met naam merrie x naam hengst en de uitgerekende datum
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 18-11-09 08:13
Nou Libertylove, schimmel hoef je niet bang voor te zijn, je merrie moet dan zelf schimmel zijn om dat door te geven.
Jeetje sterkte allemaal vind het inderdaad erg veel slecht nieuws hoop dat het nu snel eens ophoud en dat we allemaal leuk en fijn nieuws kunnen gaan melden ofzo.
Jeetje Hiboune...zo jong nog, veel sterkte gewenst!
Marrlinde wat een vervelend nieuws ook! Hopelijk wordt hij toch nog beter!
Verder: wat een mooie plaatjes van drachtige merries en de hengsten komen er voorbij! Zal is proberen hier een foto te plaatsen van Mary Lou, heb dat alleen nog nooit gedaan dus ga even uitvogelen hoe dat moet.