Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nicole288 schreef:als ik het vergelijk met faye dan wordt ze rond de 1.50m? Dat zou knap zijn, papa is 1.42 volgens de site. mama is wel boven de 1.50 volgens mij.
Is mss ook verschil in hengst - merrie? bij jou zijn de hengstjes ook harder gegroeid?

(tuttebel), we hebben haar maar vlug opgesloten in de stal, het is een merrietje (alweer!!), een zuiver appaloosa maar de kleur is onduidelijk omdat ze nat was. hoop dat alles bij haar beter meezit, dan blijft zij, ze heeft nog geen naam, ik ben er nog niet uit, hengsten (zoals gewoonlijk) geen probleem maar merries....
je moet nu minimaal Hyves hebben
Ben heel benieuwd, en jaloers, een appie!!!
.
. Maar ik wil ook niet dat ze bang voor me wordt, ze heeft net ontdekt dat mensen niet eng zijn.
(En nee, dit keer waren het niet mijn oorlelletjes). En schuw wordt hij er niet echt van.
Neonlight schreef:Silketje, gefeliciteerd!!!Ben heel benieuwd, en jaloers, een appie!!!
CK in Vrouwenpolder, is die afgelopen zaterdag niet geweest? Toen was het de Dag van het Zeeuwse Paard, en ontzettend veel keuringen.
Heb een jaar of 4 geleden nog met Henk van Dieren aan de keuringsring staan te kletsen, bij de KWPN-ers.
hij kan nogal aandacht afdwingen en als je niet genoeg kriebelt hapt hij even, maar het wordt al minder want hij heeft door dat hij daarna een mep krijgt
merel1618 schreef:we hebben roepen al geprobeert, maar kind reageert daar niet of nauwlijks op![]()
![]()
wakker schudden heeft ook niet geholpen, keek faye alleen maar boos van om.![]()
dus dan toch nog maar even afwachten en anders toch die plummerman maar opzoekken
Ik zie het al helemaal voor me *Veulentje, kom dan, kom maar bij het baasje*
ik heb met veel moeite (en hulp) er eindelijk een liedje op gekregen

Wordt ook wel een keer tijd.