Nicole288 schreef:Neonlight: Da’s een inkoppertje… dames die op een veulen zitten te wachten: gewoon even Neon wegsturen![]()
Ik ben normaal dus echt zeker 14 uur per dag online, nu ruim een dag niet en er worden maar liefst 4 veulens geboren!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nicole288 schreef:Neonlight: Da’s een inkoppertje… dames die op een veulen zitten te wachten: gewoon even Neon wegsturen![]()
Neonlight schreef:Nee Katrien, niet na deze opmerking.
Ik ben normaal dus echt zeker 14 uur per dag online, nu ruim een dag niet en er worden maar liefst 4 veulens geboren!
Cheveyo schreef:Loopt ze wel gewoon vrij buiten overdag of staat ze op stal?
Citaat:Met Vinga gaat alles goed, ze is alleen bijna onhandelbaar op dit moment. Dinsdag had ze zich bij
de stalbaas losgerukt, hij wilde ze in de bak zetten maar madam was het er niet mee eens en rukte
zich los en rende terug dr stal in. Vervolgens zit mijn stalbaas met een geforceerde schouder thuis.
Woensdag was madam pissed omdat ze een wortel niet snel genoeg kreeg naar dr zin, dus wilde ze
gaan stijgerenZe doet echt van die rare dingen die ze anders nooit doet. Zou dit komen door haar voer (1 kilo merriebrok en 1 kilo basisbrok per dag) of zij het dr hormonen?? Ze is ook erg happerig de laatste tijd echt niet leuk meer en dan vooral als je ze aan dr halster naar de bak begeleid. In stal is ze een enorme kroelkont. Hopelijk is ze de oude weer als veulie geboren is hoor.
katrienh schreef:Tis een MERRIE
Ik krijg net SMS !!!!!!!!!!!!!!!!!
Nicole288 schreef:KMD: Hoe werkt die halstermelder, gaat dan ook je telefoon als hij alarm geeft? Op hoeveel afstand kan dat?