Terwijl ik op de monteur wacht, waarvan ik vermoed dat die weer niet komt, zucht, maar even een bijleespost maken, Al vanaf kerst bezig om een afspraak te maken. Vorige week eindelijk afspraak. Niemand die op komt dagen, gebeld, de spullen die ze nodig hadden waren nog niet geleverd (bel dan even denk ik dan). Die zouden afgelopen maandag binnen komen en werd voor vanochtend ingepland tussen 8 en 9. Er is nog niemand dus ik hang straks weer aan de telefoon om te kijken of de spullen er al zijn
. Inprincipe kunnnen ze er ook niks aan doen als er geen spullen zijn. Dan kunnen ze ook niks repareren, maar toch:
Kabayo: Maria komt gelukkig niks te kort haha en heb het gisteren helemaal goed gemaakt met haar
. En vanaf begin maart zit ze weer diep te zuchten zodra ik elke dag naar haar uiers kijk. Dan zie je ze echt denken: "Ja hoor. Gaat ze weer met de camera."
En helemaal mee eens! Vind de beertjes echt heerlijk om naar te kijken, maar kijk er al naar uit als ze weer in de zomervacht zitten
. Mennen nog niet, maar we zijn bezig met mijn pony voor te bereiden op het mennen. Vorige week les gehad in lange lijnen. Dus daar zijn Asfaloth en ik nu mee bezig.
Verder doe ik idd aan grondwerk, lange lijnen, wandelen en vrijheidsdressuur met ze.
Ach gut. Arme Zilver! Hopelijk is het allemaal weer snel droog voor haar!
En troost je! Je bent niet de enige. Hier blijft het ook altijd spannend. Ook omdat ik niet mee waak en dus moet wachten op dat ene telefoontje of appje dat er een veulen is.
Houd ze overdag wel goed in de gaten wanneer ik er ben.
Dieyar: Dat word zo te lezen bij jullie ook spannend! Verwacht je het veulen in de komende dagen?
Nou, vergeleken met Jenny is Maria heel bescheiden met haar dracht. Terwijl Maria de enige ervaren fokmerrie van dit jaar is. Jenny en Zoë zijn maiden. Van voren zie ik haar wel breder worden, maar lastig vast te leggen met mobiel. Dus even foto's van opzij!
Elke keer als Frodo vanachter bij haar snuffelt krijgt die ook gelijk een trap of een snauw van Maria

Ze wilt ook even haar nieuwe ingevlochten vlechtjes showen aan jullie

Laatst bijgewerkt door xYaartje op 10-02-22 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt