StalMelyn schreef:sannahtris schreef:Ik heb een camera op alie express besteld ook een 4g camera inderdaad ivm geen internet op stal.
Kunnen meerdere mensen die app downloaden alleen ik neem dan wel 4g abonnement onbeperkt internet namelijk geen idee hoeveel internet het kost bij die camera dat staat nergens..
Dan zit je indd rod 30 euro maandelijks opzegbaar dus denk hooguit voor 3 maanden.
Camera zelf was +- 65 euro
Dan doen wij hetzelfde. Ik bestel alleen wel een camera hier ivm garantie en terugsturen. Alie express durf ik niet zo goed.
Ik wil ook een maand of 2 a 3. Als het veulen is geboren is even spieken ook wel leuk
Ja had ik ook naar gezocht kon er alleen geen 1 vinden in NL (beetje betrouwbaar site) dus daarom maar de gok genomen.. netjes binnen gekomen en nog wat maanden garantie..
was binnen 3/4 weken binnen geloof ik!
Succes met zoeken.
Naar een draadloze router had ik ook zitten kijken en gebeld met kpn maar die raden dat af ivm dat minder bereik en meer storing kan geven.
Directe verbinding geeft beter internet ofzo.
Ook doe ik melk teststrips en neem ik 1/2 weken vrij.
Desnoods kan ik daar slapen zit ik niet op te wachten maar goed scheelt wel 5/8 min rijden met de auto.
Spannend allemaal komt steeds meer dichterbij