F*ck my life echt... Na de topdag van gisteren, heb ik vandaag te horen gekregen dat ik per 1 januari weg moet van mijn nieuwe stal. Het is jarenlang alleen privé geweest en ze hebben mij aangenomen met de gedachte: We zien wel hoe het loopt. Maar ze hebben er toch spijt van en houden de stal liever privé. Daar sta je dan.. ga maar eens in december een geschikte stal zoeken voor een bejaarde en een drachtige. Want de stal die ik vind, moet eigenlijk goed genoeg zijn tot aan het moment dat ze de wei op gaan. Fi mag namelijk sowieso niet lang meer verhuisd worden en Dais is nog steeds schraal, dus heeft echt te veel stress gehad en nu moeten ze weer.. wat een k*tweekend.. Zo.. en nu ben ik klaar met klagen, hoop ik...
Silly1972
Geplaatst: 27-11-16 23:15
Och Jeetje, als het tegen zit, zit het ook echt tegen he!
Ik kom niet echt uit de buurt dus kan helaas niets voor je betekenen behalve een luisterend oor
Wat balen cynt.. helaas blijkt vaak als er iets komt dan komt het allemaal tegelijk. Er moeten toch vast wel stallen zijn die dit verzorgen of willen verzorgen lijkt mij. Dan ben ik toch blij met mijn eigen stekkie hoor.
suffie
Geplaatst: 27-11-16 23:22
Ach Cynthia, het zit je echt niet mee Moet zeggen dat ik het ook niet echt handig vindt van je huidige stal om zo kort nadat je daar bent gekomen al meteen tot deze conclusie te komen. Niet echt mensen die om paarden geven, want ze weten dat ze te maken hebben met een oude en een drachtige merrie. Ik wil je heel veel succes wensen de komende tijd!
Oh wat balen Cynthia. Als je meer in de buurt had gewoond, had ik wel een plekje voor je geweten
Jazzy gaat goed. Ze wordt al mooi rond en heb het veulen inmiddels gevoeld. Ze zit nu alweer op 239 dagen, dus ik kan echt gaan aftellen. Dit weekend heb ik haar even van stal gewisseld met Phoebe. Er was een fair bij ons op stal en in de lege stal naast Jazzy stond nu ook een paard. Daar was ze absoluut niet van gediend en ze vloog de hele tijd hoog tegen de tralies op. Phoebe staat aan de andere kant naast haar en die staat in de hoek. Dus voor haar eigen rust maar even omgewisseld. Dat beviel een stuk beter.
Volgend jaar gaan mijn paardjes weer verhuizen, maar dan voorgoed. We hebben een huis gekocht waar ik ze aan huis kan laten lopen, dus ik ben helemaal blij . Veulen wordt nog wel op deze stal geboren, zo gauw zijn we nog niet verhuisd. Maar ik kan er helemaal naar uitkijken
DL, ik woon in een omgeving waar het niet zo makkelijk is om een stal te vinden. Laat staan een goede voor twee paarden (en het moet ook nog een beetje te betalen zijn).
Dankjewel, suffie. Ik vind het ook apart, ik sta er 3 weken en dan zo resoluut dit en niet in gesprek gaan om samen tot een oplossing te komen. Maar ja, het is hun stal, dus het is hun goed recht.
Teruggaan is geen optie, nee. Ten eerste staat dat nu vol en ten tweede ben ik daar weggegaan, omdat ik wilde dat mijn paarden beter zouden komen te staan (oa overdag buiten komen).
Ik wil graag een stal waar ze buiten komen, die betaalbaar is en een beetje in de buurt van huis, want als het straks spannend wordt met Fi, wil ik er wel zo kunnen zijn. Maar ja.. ik denk dat ik weinig te willen heb nu.. als ik maar wat vind.. en die arme Dais.. weer verhuizen..
Cynthia, wat een rot weekend! Sterkte. Kan je niet met ze afspreken dat je blijft tot het veulen er is? Ze kunnen je toch niet zo snel er meteen weer uitzetten?
Ik snap je stress helemaal Cynthia. Wellicht kun je het aanvullend op mijn PB nog proberen via de Stalling en Weidegang gebeuren op facebook? Hoop dat je snel wat gaat vinden, want dit is wel heel vervelend in deze tijd van het jaar.
Gefeliciteerd Setteli met de aankoop van je huis. Heerlijk om ze aan huis te hebben!
Fotsy
Geplaatst: 28-11-16 11:12
Cynthia meid wat jammer nu en zo ineens. Hoop dat je vlug een oplossing hebt voor je meisjes.
pretty
Geplaatst: 28-11-16 11:15
Cynthia echt rottig wat er allemaal gebeurt nu... Vind ik zo erg voor je. Hopelijk keert alle ellende gauw en wie weet draait het net nog beter uit als tevoren. Maar daar ben je nu eventjes niks mee. Hoop dat je vooral gauw wat vindt voor je twee meisjes te stallen!
Cynthia, ik heb een vriendin in Spijkernisse, die weet redelijk wat stallingen daar in de buurt ook richting schiedam, maar dat is te ver van Capelle toch?
Jeetje Cynthia, je krijgt nu wel ff alle ellende in 1x op je dak zo... Kan je niet helpen met stalling want ik zit aan de andere kant van het land maar ik hoop dat je snel iets kan vinden.
stal_HD
Geplaatst: 28-11-16 16:32
Jeetje wat een rotnieuws cynthia. En waarom zo snel??. Lekker zit je dan. Kan me je gevoelens goed voorstellen. Hopelijk heb je snel een leuke stal gevonden.
Cynthia82
Geplaatst: 28-11-16 17:59
Dank jullie wel, meiden! Silly, Spijkenisse en Schiedam is wel de andere kant van Rotterdam, maar als je het toch wil vragen, graag. Je weet tenslotte maar nooit wat mensen via via te weten komen.
Ice, bedankt voor je voorstel, mocht ik echt niets kunnen vinden, laat ik het je weten.
Caesar, de landelijke Facebookpagina voor stalling heeft niets voor mij staan. Voor die van Zuid Holland heb ik me net aangemeld. Hopelijk levert dat nog iets op.