Muzefee, wat een knapperd! Deze is vergeten dat veulens normaal gevouwen eruit komen en 3 dagen nodig hebben om te ontplooien? mvdbijl, de G.
Neonlight schreef:Muzefee, wat een knapperd! Deze is vergeten dat veulens normaal gevouwen eruit komen en 3 dagen nodig hebben om te ontplooien? Of hij had er al 3 dagen eerder uitgewild en is vast begonnen met uitvouwen in de buik.
muzefee gefeliciteerd, prachtig veulen en al heel af voor een paar uur oud!!wat is de afstamming?joto wtffffffffffffffff :| die uier is echt enoormm haha
Muzefee...gefeliciteeerd! wat een bonk van een veulen al zo kort na de geboorte!Wat was de vader ookal weer?
Het is een Kielshoop Honeyhill x Marieton's Jasper. Honeyhill is vrij fijn, dus dat gedeelte heeftie helemaal niet mee. @ KMD, ik zal je even pb-en!
Joto.... Wat een uier zeg!Muzefee, Gefeliciteerd!! Wat een joekel! Of lijkt het maar zo? Benieuwd naar de naam, maar wat een lekker smoeltje zeg! Suelza: Gefeliciteerd!!!!
die ken ik niet muzefee dacht dat t een kwpn ofzo was (of duits) want hij is zo groot of lijkt dat maar zo?
Hij is vrij groot jah, de moeder is ook wel groot. Maar het is een Welsh NWR. Naam is er nog niet, dat duurt wel een week of 3 denk ik, hahaha.
Muzefee, ik dacht net als essiesilly dat het om een rijpaardveulen ging.Ook wij hebben de namen al bedacht.