hoi allemaal even een snel een ego berichtje. de schimmel was gister nacht een paar onrustig,maar nog geen baby. zit nu voor de stal en ze is gestopt met eten, dus ik hoop dat we strax een beeb erbij hebben
BA is wel fijn idd, mijne veulende om half 8 savonds ideaal! snachts geen een x afgegaan en een merrie die op je wacht maar dat ding was wel een geruststelling!
Hier nog geen veulen Merrie was qua gedrag iets anders als anders, wat aanhankelijker . Zullen de hormonen wel zijn, want ze moest niets van mijn vriend weten
Staart werd hoog gedragen en af en toe erg hoog en toen liet ze hem weer zakken..?
Banden waren niet extreem, begint een beetje een 3 hoek vorm in te komen, dat schijnt wat te maken hebben met de banden toch?
Verder kling niet anders en uier ook niet Morgen gaan we in de caravan slapen
Jolandje gefeliciteerd! Wat een prachtig veulen!! Moppielover ook jij gefeliciteerd! Ik zal straks weer even wat foto's van Milton maken! Nog een maandje en dan gaan Diesje en Olga weer naar de hengst! Spannend allemaal, en hopen dat het nu wel goed zal gaan, voor olga is het zowiezo de laatste keer of het nou goed of fout gaat, zou wel een mooie afsluiter zijn als het goed gaat. Diesje blijft daarna zowiezo 1 of 2 jaar leeg, en gaat daarna dan miss ook met pensioen Verder ben ik heel erg benieuwd naar droog foto's van neon haar veulen! En zijn er verder nog merries die het spannend maken??