Ben heel benieuwd! Ik duim voor je dat er een bonte van komt
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ben heel benieuwd! Ik duim voor je dat er een bonte van komt

de 4jarige (super lieve, brave, betrouwbare, mooie, vriendelijke) ruin hier is waarschijnlijk ook einde verhaal...
hij heeft al heel lang "iets", maar onduidelijk wat precies. steeds foto's en dingen maken, niks kunnen vinden, zeggen ze dat ie klinisch in orde is
niet dus, dat zou zelfs nog te zien zijn voor mn vader..
er was wel iets met een zenuw in zn hals die bekneld zat of iets maar was niet erger geworden ofzo. snapte het niet altijd helemaal..
maarja, toch weer gaan longeren en kijken of het beter ging.. nee dus. nou heeft ie gisteren scinitgrafisch onderzoek gehad, en hoe roder het is hoe erger zegmaar (je hebt allerlei kleuren als groen, geel, oranje, rood weet je wel?
op warmte ofzo) nou die plek in zn hals waar die zenuw dus beknelt zit was zwart.... daardoor wordt er ook artrose gevormt op wervels en dingen en ze zeiden hij loopt als een 16 jarig of ouder paard en hij zal nooit meer worden waar die voor bedoeld is enzo..
nu hebben ze de allerlaatste mogelijkheid, een injectie op die plek die dan ook iets doet (vraag me niet wat precies....
) gedaan, en als hij hier niet op reageerd is het over..
ze zeiden wel nog 'we hebben wel gezien dat het een heeel mooi paard is!' nee, daar heb je lekker veel aan.. 

Pletje123 schreef:Wij hebben hier in de buurt een grote maat appaloosa hengst staan. Die loopt nu geloof ik M1 dressuur. Ik vind em wel heel stoer!
Alleen.. hij past niet zo mooi op onze merrie en wat voor papier krijg je er dan bij? Er is dan niks Gelders meer aanDus dan doen we dat maar niet.
Maar mocht ik ooit een nieuw (sport)paard kopen, dan ga ik zeker wel op zoek naar 1 met een apart kleurtje