Op 22 mei zou ze zijn gescand en toen had ze op 41 dagen na de laatste dekking moeten zitten.
Dacht hij...
Dat zou kloppen met de datum die ik hier heb staan, laatste dekking op 4/11.
Maar goed, ze kon ook gewoon vroeg bevallen, hij *dacht* dat ze vorig jaar ook vroeg bevallen was.
Dusss... nu weet ik nog niets
Ik heb het alarm voor de zekerheid maar vast opgezocht en omgedaan.
Dan maar af en toe een keertje vals alarm 's nachts, zoveel ligt ze nu ook niet gestrekt. En ik hoef m'n bed niet uit om te kijken als het alarm af gaat.

Niamh is nou ook weer rondjes aan het rennen in de paddock zoals normaal, dus ik denk dat ze zich wel weer goed voelt na wat melk.

Hij was van begin af aan netjes met het hek, alleen tijdens een bocht ging hij eens iets te ruim waardoor hij zijwaarts het hekwerk tegenkwam. Bij Shanaya der veullies schijnt het trouwens normaal te zijn om hekwerken te slopen. Haar 3-jarige dochter kan bijv. niet op de wei (das alleen stroom). Zij staat dagelijks in de bak achter een 1.65 hoog hekwerk van hout en stroomdraad. Alleen hout leunt ze tegen tot het breekt, alleen stroom gaat ze dwars doorheen... 1.50 of lager springt ze gewoon (sinds ze een jaarling was). Volgend jaar lente zou ze hoogdrachtig moeten zijn, en hopelijk wat minder springerig, dan ga ik het weer proberen om haar gewoon op de wei te krijgen. Misschien dat een dracht haar daarin wel goed doet