@ Iedereen met een nieuwe aanwinst: van harte gefeliciteerd!!
@ Thomas5: leuk shetje, buikje ziet er goed uit al, enne dat hengstje is echt te gek gewoon
@ @ Mazzel-Meid: Darlah heeft al een mooi uier zeg! Vinga nog niet hoor, dus denk dat het bij ons wel even duurt nog.
@ Frenia: arme Dilhara aan de diaree? Hopelijk is het inderdaad van Angel's hengstigheid 
@ Jenny: wat fijn dat je gips er nu eindelijk af is, hopelijk ben je snel weer goed op de been.
@ Pauk: behoorlijk uiertje al hoor, goed op weg zo 
@ CubaLibre: Cuba houd net nog lekker spannend, ik gok dat ze dit weekend haar veulen krijgt 
@ Kitzbi: Heel bescheiden buikje zeg, maar goed het duurt dan ook nog even
@ Maseike: Mon heeft het goed naar dr zin op dr nieuwe stek, lekker dat ze op de wei kan.
@ Djesseka: wat het ook is, sterkte meid en hopelijk kan je snel weer iets plaatsen hier
@ Katrienh: Spannend hoor
@ HHenny: Vinga is door mijn DA uitgerekend op 11 maanden + 5 dagen (14 april dus
)
@ Faniek: Wow wat een mooie bikke buiken zeg, en die uiers, dat wil ik ook
(Vinga dan, ikke niet hoor
)
@ Pauk: mooie buikje ook bij je merrie, lekker rond 
Volgens mij ben ik een eind bij nu, zal best nog iemand vergeten zijn maar excuus daarvoor.
Met Vinga gaat alles goed, ze is alleen bijna onhandelbaar op dit moment. Dinsdag had ze zich bij
de stalbaas losgerukt, hij wilde ze in de bak zetten maar madam was het er niet mee eens en rukte
zich los en rende terug dr stal in. Vervolgens zit mijn stalbaas met een geforceerde schouder thuis.
Woensdag was madam pissed omdat ze een wortel niet snel genoeg kreeg naar dr zin, dus wilde ze
gaan stijgeren
Ze doet echt van die rare dingen die ze anders nooit doet. Zou dit komen door haar voer (1 kilo merriebrok en 1 kilo basisbrok per dag) of zij het dr hormonen?? Ze is ook erg happerig de laatste tijd echt niet leuk meer en dan vooral als je ze aan dr halster naar de bak begeleid. In stal is ze een enorme kroelkont. Hopelijk is ze de oude weer als veulie geboren is hoor.
Laatst bijgewerkt door Dreeke op 22-03-07 22:46, in het totaal 2 keer bewerkt