Amandake: Ik vind jou wel zielig hoor!!! Je bent echt hekkensluiter...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Inderdaad weer tijd voor foto's
Ik was de laatste keer bij haar gaan kijken (toen was jij net weg) en toen beet dat kreng me hihihi pittig wijffie
Ik blijf ook hier tot het Fleurtjes veulie er is hoor! (heb zowiezo geen merrie die volgend jaar een veulie verwacht dus helaas geen DBT voor mij volgend jaar)

Sammie schreef:Ik lees weer en geen Riverman? Is ze ook door een andere hengst gedekt en is zoiets al vaker gebeurd dan?
maar dat was niet bij mij, weet het precieze verhaal niet.
Hihihi ach dat komt vanzelf wel hoor
Haar buikje komt al aardig in de richting toch
DNA onderzoek is inderdaad niet verkeerd, bij ons stamboek is het zelfs verplicht als je merrie door meerdere hengsten in 1 seizoen is gedekt/geinsemineerd. Beau zou inderdaad wel heel vroeg zijn, kan inderdaad goed zijn dat ze van Santano is.
En als je een keer in de buurt komt moet je ook maar eens komen kijken, zie je hoe ze uitgegroeid is en dat ze niks van het karakter van B-light gekregen heeft.
Ze gaat er nu toch, al is het langzaam aan, wel steeds drachtiger uitzien, denk dat ik mijn woorden over je DA moet gaan terugnemen 

Wat zei van Manen daarvan eigenlijk. Vond hun nietecht het type om zomaar van hengst te ruilen

Sammie schreef:Waarschijnlijk om het spannend te houdenWat zei van Manen daarvan eigenlijk. Vond hun nietecht het type om zomaar van hengst te ruilen

StOoRzEnDeR schreef:eigenlijk een overbodige vraag maar laat je ff weten wanneer je weet wie nou trotse papa mag zijn want ben wel benieuwd....
Was zo mooi gisteravond.
Lekker vlot dus met ongeveer 70 dagen hihihi.