Broady: wat een schatje
Wiepie: Gefeliciteerd. Prachtige merrie
Tinne: dat is zeker een leuk cadeau!
Tyrza: die uier is toch al flink gegroeid
Knollelover:dikke buikje al!
Snoopy: dat duurt idd niet lang meer!
Dennis:roos is ook al behoorlijk!
Tjtlover: fijn zeg! Heb je eindelijk 100% zekerheid
Quirinake: het is echt een schatje
die ligfoto’s echt super schattigLoware heeft ook al flink uier gekregen!
Phiabink: ze heeft ook een lekker buikje!
Inglio: schattige foto die lurk-foto
) Maargoed...begin het nu toch maar erg in de gaten te houden. Ze was officieel 1 april 11 maanden...zit nu op de 342 dagen (geloof ik, vergeef me als ik dagje er naast berekend heb).
), dus nog maar een paar shots

Hoe vaak ik ze hem een knauw zie geven of een trap in z'n richting (geen gemene trappen, meer zo kont ietsje omhoog liften in z'n richting
) en die kleine die geeft dan antwoord met een knal van een trap tegen haar of hij beukt gewoon tegen der op... 
Die eerste foto! RUN FOR YOUR LIFE JEP!
! 
*o/*
dat is lekker snel gegaan zeg, en wat een mooi veulentje geniet er lekker van
elk uur even de wekker en met een oog op de TV kijken, maar ze was elke keer rustig dus dan slaap je zo weer...
, of te wel, er begint al aardig wat druk op de bar te komen.
Krijg dan niet alleen een driegend beentje meer, maar eentje die ook og naar achter trapt....
. Een paar maanden terug had ik een bericht geplaatst dat mijn digi overleden was he? Ik zat er vandaag nog aan terug te denken en ik kon er met mn pet niet bij dat dat ding opeens kapot was. Dus, hup.. dat ding weer uit de doos. Geheugenkaart van mijn broer erin gedaan, deed nog niets. Dus geheugenkaarten weer omgewisseld, batterijen van mijn broer erin gedaan...
Hmm, veulie is hier niet te bekennen >;)
maar en stond januari bij
(maar dat zal wel, want ze draagt al over
Spannend!!
! Nee hoor, als het maar gezond is!