Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Rebec

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 11:28

zo ik moest weer even flink wat bijlezen.(gisteren toileteercurcus) hier nog geen veulen!

Broady: wat een schatje
Wiepie: Gefeliciteerd. Prachtige merrie Lovers
Tinne: dat is zeker een leuk cadeau!
Tyrza: die uier is toch al flink gegroeid
Knollelover:dikke buikje al!
Snoopy: dat duurt idd niet lang meer!
Dennis:roos is ook al behoorlijk!
Tjtlover: fijn zeg! Heb je eindelijk 100% zekerheid
Quirinake: het is echt een schatje Lovers die ligfoto’s echt super schattig
Loware heeft ook al flink uier gekregen!
Phiabink: ze heeft ook een lekker buikje!
Inglio: schattige foto die lurk-foto

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 12:11

Wiepie Gefeliciteerd!!! Mooi diggeltje! Ook onwijs mooie foto. Moeder lekker liggend in rust en die kleine er eigenwijs bij te staan! Prachtig!

Lowara...ziet er goed uit!! Wordt nu nog spannender!

Inglio...mooi dat die kleine nu goed drinkt, nu kun je echt optimaal genieten!

Odess...ben echt reuze benieuwd wanneer die het er uit gaat poepen! Al zo lang tekens en dan draagt ze straks ook nog over, zou toch wat wezen (ehh zijn).

Pybelien is hier ook kwestie van wachten. Ze is al overtijd (slecht eigenlijk, maar wordt qua aandacht beetje vergeten, omdat ze geen verzorgster heeft : Ach gut ) Maargoed...begin het nu toch maar erg in de gaten te houden. Ze was officieel 1 april 11 maanden...zit nu op de 342 dagen (geloof ik, vergeef me als ik dagje er naast berekend heb).
Ze is echt tonnetje rond, veulen is mooi ingedaald, uiers zijn papzakken, we missen nog de echte spanning zeg maar...maar als die straks gevuld zijn zijn het volgens mij echt giga uiers. Dit is nu haar 6e veulen! (en ze is zelf nu bijna 10...fokmerrie dus)
Banden zijn verder slap, maar kunnen slapper (maarja zit ook hoop vet, dus het kan) en vulva...daar is geen bijzonderheid aan te ontdekken!

We wachten dus af....ze zit nu in de categorie; kan elk moment! Ben dus benieuwd of we straks op stal komen en het ligt er naast. Verwacht zelf eigenlijk toch wel dat het dit weekend ongeveer komt...eigenlijk...

Wiepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 12:18

Jullie kunnen er vast geen genoeg van krijgen (ik ook niet Clown ), dus nog maar een paar shots
Van het weekend maar een paar buitenfoto's proberen te maken. Balen dat het van dat *weer is.
Afbeelding
Afbeelding

_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 12:19

ik wil graag de uiers van mijn verzoorg shetlander laten zien maar ik weet niet hoe ik hier een foto moet plaatsen wil je dat even voor mij uitleggen wil je dat in een pb doen??
alvast bedankt
groetjes elise;)

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 12:24

Wauwie, ik had een stuk of 20 pagina's bij te lezen maar ben er geraakt.

Lio, GEFELECITEERD!! Gelukkig drinkt de kleine nou goed. Mest ze ook?

Verder nog geen veulentjes? Tssss, dacht dat er wel meer zou gebeurt zijn op die 4 dagen dat ik niet op Bokt ben geweest. Haha!

Hier dan even een update van onze super-stoute-echte-hengst-Jep.
We hebben dus echt hét toonbeeld van een hengstenveulen gefokt, zo 1'tje die in alles bijt wat ie te pakken krijgt en je "aanvalt" (lees spelen maar wordt net zo min gewaardeerd Haha!) Hij komt in volle galop op je afgestormd en de laatste meters springt hij zoals een konijn omhoog met z'n voorbenen klauwend in je richting ... eh? Jep? Afbeelding
Vervolgens draait ie vliegensvlug om en terwijl hij optrekt tot een weerzingwekkende snelheid heeft hij nog een trap in je richting. Slim
Z'n moeder wordt ook helemaal dol van hem Gestoord Hoe vaak ik ze hem een knauw zie geven of een trap in z'n richting (geen gemene trappen, meer zo kont ietsje omhoog liften in z'n richting Knipoog ) en die kleine die geeft dan antwoord met een knal van een trap tegen haar of hij beukt gewoon tegen der op...
Ja kinders ... je heb er je handen vol aan... Gestoord

Va is er wel bij geweest nog want hij leek mij heel slecht te mesten. Achteraf gezien viel dat wel mee want toen hij hem opvoelde (met 1 vinger Haha!) voelde hij meteen mest zitten en nadat hij een laxeermiddeltje had ingespoten duurde het nog geen half uur.
Maar als je je veulen al 4 dagen ziet persen zonder dat er wat komt wordt je behoorlijk paranoia, ook al is hij overactief en alert en functioneert alles verder heel normaal.
Hij zal al die tijd dus wel gemest hebben, maja ... op den duur weet je het niet meer.
Ohja, hij staat tegenwoordig ook samen met opa-Greg, die vond hem in het begin niet zo lief... Haha!

Afbeelding

Hij heeft trouwens een donkerblauw maanoog! Dan toch! Blauw oog Haha!
Afbeelding

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 12:27

Zit nu op school en hoor heel hard aan mijn biologie po te gaan werken (tunrer syndroom). Maar wilde even kijken hoe het hier ging Haha!

Sanne: Die 3 maandjes zijn voorbij voordat je het weet Clown

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 12:36

Loolapelooza schreef:
Lio, GEFELECITEERD!! Gelukkig drinkt de kleine nou goed. Mest ze ook?

Ik ben woensdag een klein wormvormig drolletje tegen gekomen tijdens het mesten. Neem aan dat die van de kleine was.
Nu ze vanaf dinsdagavond flink kan drinken, zullen haar darmpjes wel opgang gekomen zijn. Ik ga er vanmiddag weer heen en zal eens extra goed zoeken naar haar minidrolletjes. Plassen heeft ze al wel gedaan, maar dat is moeilijk te vinden tussen de grote piesplekken van mams.

Willen jullie een foto van haar drolletjes? HAHAHAHA

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 12:48

Hahaha *LOL* Die eerste foto! RUN FOR YOUR LIFE JEP! Haha! Het klinkt alsof jij (en Vanta) er je handen aan vol hebben Lola Tong uitsteken!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 13:00

Gisteravond, toen zaten er enkel theezakjes Tong uitsteken
Afbeelding

En een foto van daarnet.
Afbeelding

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 14:31

Jeetje wat een pagina's weer zeg! Maar ben erdoor.

@odessa : wat luxe dat je uit je raam je merrie plus veulen kunt zien! Dat is vast op en top genieten.

@phiabink: Jammer dat je de foto's kwijt bent. Wel lief zoals henk bij hm staat.

En voor iedereen die een merrie heeft die op knappens taat:HEEL VEEL SUCCES!. hET zijn er nu zoveel dat het personlijk reageren wel heel veel wordt. Maar lezen heo het gaat gaat wat makkelijker.

Mijn merrie heeft sinds vandaag drilpudding bij haar banden. Ik was aan het borstelen en het drilde onder de borstel door zeg! Woensdag was alles nog stevig. We moeten nu nog 11 dagen. Dus het schiet op.
Voor de rest heeft ze nog steeds geen dikke uier. Haar humeur naar mij is prima maar naar andere paarden wat minder. Enkel haar weigenoten vind ze leuk. Ze trok vandaag met haar buik nog een galopje in de wei. Oortjes mooi naar voren. Dus nog geen last van de buik lijkt het wel. Vandaag even 20 minuten gestapt.

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 15:39

gefeliciteerd trouwens wiepie !!! Haha!

ik word nu echt zenuwachtig.....of het nou wel of niet zo is....
nou ja we zullen het gouw genoeg weten, waarschijnlijk word de da vanmiddag gebelt....dus dan weet ik wanneer hij komt.
vorige eigenaar geeft trouwens eindelijk een beetje(met de nadruk op beetje) mee....!!!! Haha! Haha! Haha!
dit schreef ze na het zien van foto's :

Tja.zoals ik haar ronding van de buik zie vind ik haar ook drachtig lijken.
Van de uiers kan ik op de foto heel weinig zien.
Nou we zullen het veulen moeten afwachten.
Hou mij op de hoogte!!

Patoucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 16:01

@ Wiepie; GEFELICITEERD! Party!! *o/* Hyper! dat is lekker snel gegaan zeg, en wat een mooi veulentje geniet er lekker van

Jee wat is het spannend bij veel merries dit weekend babyboom? van mij mag het! Mijn merrie is de hele nacht rustig gebleven, dus ik heb weer wat slaap in kunnen halen Dromen elk uur even de wekker en met een oog op de TV kijken, maar ze was elke keer rustig dus dan slaap je zo weer...
Vanmiddag is ze wat onrustig we hebben haar even buiten staan in de bak maar van stilstaan komt niet zo veel, ze blijft zo'n beetje rondlopen elke keer... Haar buik hangt lekker naar beneden, enze geeft nu ook volop melk al;s je aan de uier komt (brilletje onder de melk... Wow! Haha! )

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 16:44

Pas op, zwenkt uit!!!
Afbeelding

Afbeelding

Melkbar in de maak Vingers aflikken
Afbeelding

Afbeelding

Vanaf gisteren is het verboden om onder de rokken van HM de kijken. Wegdraaien, rot op met dat ding Cheese! , of te wel, er begint al aardig wat druk op de bar te komen.

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 16:48

zo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoe bedoel je DIK ????!! Haha! Tong uitsteken

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 16:50

Big change!!! Ik heb sinds vandaag een knuffelmerrie!! Lovers Ze is echt ineens zo lief!! Hadden jullie dames dit ook niet vlak voor de geboorte? Verder begint ze nu echt te schuren, dwz de haren van haar staart zijn nu echt echt afgeschuurd! Ook heeft ze vandaag een poging gedaan om de weide om te ploegen met haar voorbenen en zijn haar spenen niet meer zo wit uitgeslagen. Wat zegt dit mij??

@ Phia, wow..... Wow! She's huge!!

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 17:07

@ Phiabink: ook hier is het verboden geworden om alles te controleren Boos! Krijg dan niet alleen een driegend beentje meer, maar eentje die ook og naar achter trapt.... Boos!

Vandaag moest ik de hele dag weg en ben ik dus alleen vanochtned bij Siena geweest. Toen stond ze te schuren in de stal en te graven met haar voorbenen. Maar na het eten was ze weer rustig. Gelukig heeft ze wel een uitloopje bij de stal dus zal ze niet meteen helemaal stijf worden. Morgen maar weer lekker de hele dag losgooien als het niet regent. M'n vader was er nog langs gereden en belde dat ze toen lekker hooi stond te eten. Vanavond voert hij haar en dan ga ik er nog een keer 'savonds naartoe. Vanochtend had ze niets kwa uier, vulva en banden. Alleen leek een uier een beetje gezwollen

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 17:18

volgens mij komt er schot in de zaak hier, ze geeft melk Hyper!:)

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 17:39

spannend polly!! Haha! Nu word het echt waken en oppassen!

@ phiabink: Zoooo he!! Wow! wat een buik! Die zwenkt inderdaad goed uit! *LOL*

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 18:01

Phia; She's HUGE! Wow!
En trotse Henk heeft haar weer vast Tong uitsteken.

Odess; oee, Odessa houdt het spannend!! Party!! Wel leuk dat ze nou zo lief is! Alleen wel jammer dat ze haar staart nu écht heeft afgeschuurd... Ach gut

Ik ben echt zo.. blonT Blond . Een paar maanden terug had ik een bericht geplaatst dat mijn digi overleden was he? Ik zat er vandaag nog aan terug te denken en ik kon er met mn pet niet bij dat dat ding opeens kapot was. Dus, hup.. dat ding weer uit de doos. Geheugenkaart van mijn broer erin gedaan, deed nog niets. Dus geheugenkaarten weer omgewisseld, batterijen van mijn broer erin gedaan...
Wow! IT'S ALIVE!! Haha!
dat deze digi het nog wel doet, staat mijn plan niet in de weg om een nieuwe te kopen trouwens Schijnheilig
Dus, goede reden om dat ding weer mee naar Vank te nemen Haha!.
Vol enthousiasme was ik foto's aan het maken, totdat *PIEP*PIEP* ... Potverdikkie, batterij op Gestoord. Maar ik heb haar buik wel even goed vast kunnen leggen! En ze groeit niet alleen meer naar onder, maar vanaf nu óók in de breedte Haha!.
Zo zag ze er in januari nog uit;
Afbeelding
En zo nu, op 240 dagen dracht Haha!
Afbeelding
Men gaat erachter staan, men kijkt naar rechts.. veulieeee Doei! Hmm, veulie is hier niet te bekennen >;)
Afbeelding
Men gaat naar de linkerkant kijken... Rara, aan welke kant lag het veulen? Haha!
Afbeelding

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 18:04

wat een verschil tinne! Haha! toen ik die eerste foto zag dacht ik van: huh? is ze weer slanker geworden ofzo Koe maar en stond januari bij Clown ze groeit lekker en je ziet inderdaad het veulen aan 1 kant liggen! Haha!

@ bella: spannend zeg! Zo te horen mag het wel snel komen! Ik duim voor jullie dat het deze keer wel helemaal goed gaat! Lachen (maar dat zal wel, want ze draagt al over Haha! ) jullie verdienen het na dodo! (ook al hebben jullie Benz ook al Haha! )

@ dennis: Je ziet inderdaad wat verschil! dat zal de komende weken wek flink gaan groeien Knipoog

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 18:47

Bella: nu word het afwachten idd. tigra was ook 1 april uitgerekend
loolapalooza: wat een leuke foto's. bij die 1ste rent hij echt voor z'n vaderland
Phiabink: Wow! die heeft echt een DIKKE buik. waggel waggel
Dennis: voor Roos komt het ook steeds dichterbij
Tinne: zo dat is zeker een groot verschil!

vanavond even horen hoe tigra erbij staat zo ja ga ik waken Cool

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 19:26

Oew Polly spannend! Misschien heb jij vannacht wel een veulen! Veel succes!!

Bella, ja pyb schiet niet echt op he! Ben benieuwd wanneer ze gaat! Ook wanneer Odess gaat natuurlijk, want je zult zien dat ze gaat overdragen Gestoord!!

Tinne, zo Vankie ziet er goed uit hoor! Leuk dat je het veulentje al zo ziet zitten!!

Odessa's vulva stond net in het midden open Nagelbijten / Gniffelen Spannend!!

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 19:31

@ Odess: je bent niet de enige die denkt dat ze gaat overdragen Clown
Hier zit er helemaal geen schot in de zaak.... Boos!
Ik hoop dat Odessa toch nog wat doet met haar open vulva....dan zou er toch wat van mogen komen????

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 19:37

@ Broady, wat een leukerd! Zo een wil ik er ook alleen dan met vlekken, blesje en witte voetjes Bloos ! Nee hoor, als het maar gezond is!

@ Wiepie, gefeliciteerd! Heel mooi veulen!

@ TJTlover, en? en?

@ Odess, spannend zeg allemaal!

Vandaag ben ik de hele dag naar school geweest dus Vrolijk hier van bokt heeft Bold buiten gezet. Ik had wel gezegd dat ze eerst even naar de uier moest kijken, niet dat ze straks in de paddock aan het bevallen is.. Ze smste me net, ze zei dat de uiers geplopt zijn.. Ben heel erg benieuwd! Zal ze het keurig netjes zondag doen?!

LaTroelala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 19:44

@ Wiepie Gefeliciteerd OK dan!

Er staan er nog een paar op 'knappen' zo te zien.....