Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cioccolato schreef:Als de merries er daadwerkelijk last van zouden hebben ben ik er van overtuigd dat het niet zoveel gebruikt zou worden eigenlijk. Dat kleinere stallen het niet gebruiken snap ik ook. Het is een beste investering en niet geheel nodig als je het op een goedkopere manier kan rond breien.
Maar goed. Ik ga het zien in ee praktijk. Anders dan kun je er toch geen goede mening over vormne. Ik kom er na het seizoen op terug
Maar voor de maidens oefen ik wel van tevoren met een longersingel hoor, zodat ze geen gekke dingen gaan doen op de birthsensor. Moet zeggen dat tot nu toe ze het altijd vrij makkelijk oppikken, wellicht scheelt een dikke buik ook wel in de hoeveelheid rodeo 
Maar vind t idee nu al moeilijk, is Frysckes eerste veulen, en ons eerste eigen veulen van onze hengst. Iets met emotionele waarde

fijn dat ze zo nog kan genieten van wandelen. Is alles voor de rest nog rustig bij haar?
nooit issues of onrustige veulens gehad eigenlijk.
en anderzijds gelijk met skye hadden we de bevalling gemist want die is staand bevallen.
het aftellen kan beginnen
wat een super stoere papa
hij heeft ook echt zo een blij hoofd he
.
dan wordt je onnozel van het wachten haha.
). Overigens zoals Djazz en River hier. De eigenaren zouden ook verkopen. Maar heb het idee dat ze daar al heel hard op terug komen hahaha. Knap kereltje is het. Heel attent hoofd vind ik

Cioccolato schreef:Als de merries er daadwerkelijk last van zouden hebben ben ik er van overtuigd dat het niet zoveel gebruikt zou worden eigenlijk. Dat kleinere stallen het niet gebruiken snap ik ook. Het is een beste investering en niet geheel nodig als je het op een goedkopere manier kan rond breien.
Maar goed. Ik ga het zien in ee praktijk. Anders dan kun je er toch geen goede mening over vormne. Ik kom er na het seizoen op terug

)

Ik moet er wel om lachen nu kan het nog.