Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Janinevv schreef:Vraagje,
Insemineren jullie altijd thuis gewoon en scannen? Ook met een onervaren merrie en geen (scan box opvoel box)
Of hoe doen jullie dat?
Janinevv schreef:Vraagje,
Insemineren jullie altijd thuis gewoon en scannen? Ook met een onervaren merrie en geen (scan box opvoel box)
Of hoe doen jullie dat?
StalMelyn schreef:Zelf zit ik te kijken naar een camera op 4g want geen internet op stal. Heb alleen totaal geen idee wat het kost als je bijvoorbeeld een uur snachts naar je paard kijkt. (Heb zelf een prepaid toestel dat ik nog moet opwaarderen)
Ik wil een camera waar meer mensen op kunnen inloggen via de app dus kijk nu naar de unlimited simkaart van tele2 voor 27 euro de maand (maandelijks opzegbaar). Dan heb ik meer dan 20gb de maand iig.
Of is dat echt mega veel?
Voel me echt een debiel als ik zeg dat ik geen internet op mijn mobiel heb en dan ben ik 27 jaar
sannahtris schreef:Ik heb een camera op alie express besteld ook een 4g camera inderdaad ivm geen internet op stal.
Kunnen meerdere mensen die app downloaden alleen ik neem dan wel 4g abonnement onbeperkt internet namelijk geen idee hoeveel internet het kost bij die camera dat staat nergens..
Dan zit je indd rod 30 euro maandelijks opzegbaar dus denk hooguit voor 3 maanden.
Camera zelf was +- 65 euro