Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fokfanaat schreef:[ [url=m/QgaA1D.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R90sdd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn dikke dame, nog 18 dagen wachten.
[ [url=m/ZVoBnX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Papa
[ [url=m/XCTM41.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mama
Caesar schreef:Arianne, Baudy en Evelien... heel veel succes! Dat kan niet anders dat er vannacht wat geboren gaat worden.
Prachtige merrie FF!
Ik kon me weer niet inhouden, heb een heeeele leuke merrie gezien die ik niet kon laten staan. Voor de verkoop, maar nu ze er is heb ik toch twijfels... ik moet nog een leuke naam bedenken:
[ [url=m/QMVG6O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/boKTOJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de helft van de groep vond haar toch wel erg interessant (jammer dat niet mijn andere merrie en alle veulens erbij staan)
[ [url=m/m7PizF.jpg]Afbeelding[/url] ]
De valk verwacht nog een veulentje, dan ben ik klaar met waken dit jaar.
MaritB schreef:Spannend zeg DL!
Dit was Gwen haar uier vanmiddag [ [url=m/UltREj.jpg]Afbeelding[/url] ]
En haar buik
[ [url=m/cMB6jD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dyonne schreef:DL, hopelijk eindelijk.. zou tijd worden.
Ah, die IJslander is leuk! Lekker dotje.
Gwynfor is in de fase dat kriebelen fijn is, en een halster, ach dat maakt niet uit.
[ [url=m/EN56dG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uJnGmx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4EWKCF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dustinlover schreef:Ja was zalig weer en dat zie je ook terug op de veulen foto's! Gwynfor is ook een knap mannetje!
Marit dat is ook al een flink uier aan het worden. Hoeveel dagen is ze?
Toch even foto's van amber geupload.
Dit was eerst haar uier toen ik al dacht hij begint strak te staan:
[ [url=m/zSbU5A.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan nu paar weken verder zou die nog wat voller kunnen:
[ [url=m/8IlJ6Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TG3iXv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kjNtfg.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de test rond 5 uur:
[ [url=m/R2nCdA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Arianne schreef:Yessss, merrieveulen!Allebei de pootjes lagen terug, maar mijn man heeft ze erbij kunnen krijgen. Ze liggen nu allebei uitgeput te zijn; ze heeft nog niet gedronken en gemest (zijn we nu nog alerter op dan we normaal al zijn
) dus dat moet nog even in de gaten gehouden worden. Lijkt wel een heel knap veulen, wel weer vrij klein. En tongetje eruit: dat had moeders ook bij de geboorte en dat heeft een week geduurd voordat die gewoon zat waar het moest
Dustinlover schreef:Gefeliciteerd Arianne!
Hier niks... Had ik dus echt wel verwacht... Dus ik ben echt standje zombie vandaag... Heb al sinds zaterdag zo'n enorme hoofdpijn... Oke klaagstand is weer voorbij, ik wil gewoon die 2 veulens en dan lekker slapen!!!
manuela_j schreef:eindelijk na 347 dagen harsjes
![]()
Hoe blij kun je zijn.
[ [url=m/irH5Ds.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alexandra__ schreef:fokfanaat schreef:[ [url=m/QgaA1D.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R90sdd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn dikke dame, nog 18 dagen wachten.
[ [url=m/ZVoBnX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Papa
[ [url=m/XCTM41.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mama
Oehh ik ben ook wel erg fan van deze combi![]()
Caesar schreef:Arianne, Baudy en Evelien... heel veel succes! Dat kan niet anders dat er vannacht wat geboren gaat worden.
Prachtige merrie FF!
Ik kon me weer niet inhouden, heb een heeeele leuke merrie gezien die ik niet kon laten staan. Voor de verkoop, maar nu ze er is heb ik toch twijfels... ik moet nog een leuke naam bedenken:
[ [url=m/QMVG6O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/boKTOJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de helft van de groep vond haar toch wel erg interessant (jammer dat niet mijn andere merrie en alle veulens erbij staan)
[ [url=m/m7PizF.jpg]Afbeelding[/url] ]
De valk verwacht nog een veulentje, dan ben ik klaar met waken dit jaar.
Ohh ze is gaaf!MaritB schreef:Spannend zeg DL!
Dit was Gwen haar uier vanmiddag [ [url=m/UltREj.jpg]Afbeelding[/url] ]
En haar buik
[ [url=m/cMB6jD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik denk dat ik het even gemist heb en er overheen gelezen heb, maar hoe is het nu met haar? Niet kreupel meer? Wat zei de DA?Dyonne schreef:DL, hopelijk eindelijk.. zou tijd worden.
Ah, die IJslander is leuk! Lekker dotje.
Gwynfor is in de fase dat kriebelen fijn is, en een halster, ach dat maakt niet uit.
[ [url=m/EN56dG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uJnGmx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4EWKCF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik blijf fan van jouw veulenDustinlover schreef:Ja was zalig weer en dat zie je ook terug op de veulen foto's! Gwynfor is ook een knap mannetje!
Marit dat is ook al een flink uier aan het worden. Hoeveel dagen is ze?
Toch even foto's van amber geupload.
Dit was eerst haar uier toen ik al dacht hij begint strak te staan:
[ [url=m/zSbU5A.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan nu paar weken verder zou die nog wat voller kunnen:
[ [url=m/8IlJ6Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TG3iXv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kjNtfg.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de test rond 5 uur:
[ [url=m/R2nCdA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zou indd ook zeggen dat uier voller kan maar test is veelbelovend!Arianne schreef:Yessss, merrieveulen!Allebei de pootjes lagen terug, maar mijn man heeft ze erbij kunnen krijgen. Ze liggen nu allebei uitgeput te zijn; ze heeft nog niet gedronken en gemest (zijn we nu nog alerter op dan we normaal al zijn
) dus dat moet nog even in de gaten gehouden worden. Lijkt wel een heel knap veulen, wel weer vrij klein. En tongetje eruit: dat had moeders ook bij de geboorte en dat heeft een week geduurd voordat die gewoon zat waar het moest
Gefeliciteerd! Dat moet een raar gezicht zijn.Dustinlover schreef:Gefeliciteerd Arianne!
Hier niks... Had ik dus echt wel verwacht... Dus ik ben echt standje zombie vandaag... Heb al sinds zaterdag zo'n enorme hoofdpijn... Oke klaagstand is weer voorbij, ik wil gewoon die 2 veulens en dan lekker slapen!!!
Ik snap het wel DL. Jouw geduld wordt erg op de proef gesteld dit seizoen...manuela_j schreef:eindelijk na 347 dagen harsjes
![]()
Hoe blij kun je zijn.
[ [url=m/irH5Ds.jpg]Afbeelding[/url] ]
Spannend manuela! Er komt vaart achter
Hier gisteren even snel na m'n wedstrijd bij merrie wezen kijken. Uier weer gegroeid.
En een druppeltje gele dikke vloeistof![]()
![]()
![]()
[ [url=m/fZxrmY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BYRyFl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag dus 316 dagen. Geloof dat ze het nog wel even binnenhoudt, maar vind het wel heel spannend zo voor de eerste keer en nu serieuze veranderingen.
suffie schreef:Cynthia, fijn dat je veulen is goedgekeurd![]()
Arianne, gefeliciteerd met je veulentje![]()
Even ego hier; net de sleutel van ons huis gekregen, dus vanaf vanmiddag veel aan de klus![]()
![]()
![]()
![]()