[HK] Het Dikke Buiken Topic 2017

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bacannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 20:19

Sorry voor de spam alvast :o :D

Lootje is vandaag 200 dagen *\o/*

Afbeelding

En eergisteren zag ik het voor het eest bewegen *\o/* <3

Afbeelding

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 20:42

suffie, daar begint toch een klein buikje te komen!

Dyonne, wat is ze toch knap! En nog lekker lenig zo te zien! ;)
En deze foto stond Lies wel erg voordelig op eigenlijk. Het was wel een beetje een naarling hoor :o :o Eigenlijk was het puur haar goede papier waardoor ik besloot het gokje te nemen. Maar tot nu toe is ze elk jaar mooier geworden O:)

Esther28, mijn merrie is ook nog gigantische knuffel hoor! Maar in de kudde is ze erg bitchy, sommige paarden wil ze af en toe haast opvreten en daarnaast doet ze dus steeds wat hengstig/hormonaal aan, waardoor ik stille hoop heb op een merrieveulen. Vorig jaar was ze lang niet zo (en kreeg ze een hengstveulen).
Maar gisteren stonden we met z'n drieën nog een tijdje te kletsen langs het draad en daar stond ze met haar hoofd over het draad hoor; "Kriebel mij! Aai mij!" :+:

Bacannie! Ja de mijlpaal waar ik nu naar toe leef! Dan komt het weer een stapje dichterbij he!
Vanaf de zijkant heeft ze een mooi buikje, wel grappig dat je van de voor en achterkant nog erg weinig ziet!

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 20:52

Mijn merrie die zich gedroeg als een hengst kreeg een...hengst. :')
Dit jaar is ze anders. Ze heeft geen merries meer gedekt en is rustiger. Ik leef weer op hoop. :+

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 20:52

Joan ziet er goed uit, grappig dat zij ook zo'n last heeft van de bitch stand. Lara kan ook enorm uit haar slof gaan naar de anderen.

Aniek, wat een mooie vergelijkingsfoto's. Mooie rassige merries hoor, vooral de onderste!

Dyonne, wat blijft jouw merrie toch een plaatje met al dat wit, prachtig!

Lootje ligt echt voor pampus op jouw app, gefeliciteerd met de mijlpaal.

Fijn dat je nu de "oorzaak" hebt gevonden voor de merrie Vulina. Spannend nog dat scannen, het zou leuk zijn er toch een onverwachts veulen bij te krijgen en anders kun je over een paar maanden al beginnen met insemineren.

Leuk om al die mijlpalen voorbij te zien komen, het gaat nu bij velen echt hard. Al veel merries boven de 200 dagen. Nog even en het eerste veulen van Marije mogen wij al begroeten. Ze staan er netjes bij Marije, heerlijke pluisjes <3

linda2008

Re: [HK] Het Dikke Buiken Topic 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 21:48

Suffie en dyonne, lieve buikjes toch al :)

Bacannie gefeliciteerd met de mijlpaal! En wat leuk dat je teken van leven hebt gekregen.

Pretty, ssssttt niet hopen, niks uitspreken, we gaan gewoon duimen! Voor jou een beetje extra dit jaar ;)

Noisy, hihi bitchy!!! Wel knappe merrie hoor!! Gaaf!

Aniek, wat super leuk die foto's zo!! Beide op 6 jaar wat een toeval ook. Hoewel ik Lies ook echt een leuke merrie vind, heeft Roos wel echt iets extra's vind ik <3 maar beide zijn wel echt heel knap!!

Ik begon me zorgen te maken omdat ik het veulentje van Jupi al had gevoeld maar laatste tijd ineens niks meer :(
Maar vandaag kreeg ik toch gelukkig weer een schopje tegen mijn hand <3

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 22:36

Pretty, duimen! Maar zou toch haast wel een keer O:)

suffie schreef:
Aniek, wat een mooie vergelijkingsfoto's. Mooie rassige merries hoor, vooral de onderste!

Hihi thanks. En wel grappig. Ik vind de bovenste echt mijn rassige merrie en bij de onderste is het een puntje waar ik met hengstenkeuze wel rekening mee houd ;)

En thanks Linda, ben het met je eens hoor. Lies is ook echt een schat en ook een hele kwaliteitsvolle merrie met sterke punten, maar het is geen Roos :o Dat is en blijft gewoon mijn prinsesje! mag je dit zeggen als eigenaar? O:)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 23:16

Ja natuurlijk mag je dat zeggen! Dat heet gewoon goed naar je paardjes kunnen kijken en doet helemaal niets af aan hoe leuk ze zijn... ;)
bucks is knapper dan jupi, maar ik zou ze beide voor geen goud meer willen missen <3

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 23:29

Wat een leuke foto's allemaal! Zwangerschapsgym bij Dyonne, ze is nog best lenig!

En leuk zo die foto's van Lies en Roos.

Ik heb vandaag onder een steen gelegen. Ik zou met mijn vriend naar Rosada gaan, maar in plaats daarvan maakte hij het uit. Aparte change of plans....
Nu proberen mijn hoofdpijn weg te slapen :)

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 01:28

Zo, dat is even ander nieuws Cynthia :(:) :(:)
Snap het als je niet helemaal in details wilt gaan hier, maar je mag me altijd PB-en als je je hart moet/wilt luchten hoor!

En Linda, gelukkig maar! Tja, Roos is gewoon echt meer het type wat ik graag zien (ondanks dat Lies het op de stamboekkeuring beter gedaan heeft :o ). En haar karakter is zo fijn.
Lies zou ik nog wel eens willen verkopen als ik een gelijkwaardige/betere dochter van haar kan aanhouden. Helemaal zonder nafok weg doen vind ik ook zonde... aan de andere kant heb ik haar als 3-jarige eigenlijk al eens willen verkopen, maar toen is ze een tijdje "verleast" als sportpony omdat ik dat toen ook niet kon :+

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 09:21

Cynth ;( :(:)

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 09:30

Wauw lies is mooi zeg! Maar vind roos toch de knapste! Prachtig zo'n subtiel blesje.

Noisy wat een prachtige merrie. Wel erg bitchy :D lijkt wel wat op lady _O-

Dyonne en suffie , wat een buikjes al! Je ziet het al goed!

Bacannie, mooie merrie en mooie mijlpaal alweer!

Linda, toch fijn zo'n geruststelling. Hier nog niks gevoeld helaas.

Cynthia beetje wat KL*te zeg... Waren jullie al lang samen? Heel veel sterkte, nooit leuk zoiets..

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 09:42

Cynthia, jeetje, sterkte! :(:)

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 11:15

Dankjewel, meiden ;(

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 11:16

Super dat je teken van leven hebt vernomen. Ik denk dat ik daar nog even op moet wachten. Alhoewel ik afgelopen week toch wel stiekem even een heel klein poosje met mijn hand op haar buik heb gestaan. Mooie oefening.

Grappig dat de ene merrie zo dracht en de ander weer totaal anders. Hier is gaya gewoon rond. Van alle kanten duidelijk zichtbaar hahaha. Nu maar hopen dat het niet alleen gras is maar ook veulen.

Super leuke vergelijkingsfoto's met 5 en 6 jaar ertussen. Kun je nagaan dat de manier van kijken niet veel veranderd is.

Super dat je nieuwe merrie nu veel rustiger is. Wat een opluchting ook. Nu hopen op ook nog een paar leuke verrassingen.

Pretty ik hoop met je mee op nu een merrieveulen.

Cynthia dat is knap kl..te wat stom ook. Zag je het wel aankomen? of was het zomaar out of the blue. Heel veel sterkte gewenst.

Ik lees wel mee, maar kan niet alles goed onthouden. Dus sorry voor degene die ik vergeet.

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 11:26

Cynthia :(:) amai das schrikken, veel sterkte meid

Noisy die ziet er goed uit amai, ze straalt wel lekker bitchy :P

Linda altijd leuk die bevestiging toch weer

Ik denk dat ik ze ook al gevoeld of zien bewegen heb.

Aniekr echt knappe merrie ja en ondanks geloof ik ook dat je de ene iets liever hebt dan de andere, waarom? Gewoon omdat dat zo is ;)

Pretty we duimen voor merrie's maar als ze anders is, dan is er hoop. Elsa is ook helemaal anders, zelfs mijn verzorgertje was het al opgevallen.

Suffie ik zie ook al beginnend buikje

Lootje die ligt er inderdaad zalig bij op de scherm

Dyonne zwangerschapsgymnastiek wat leuk

bacannie 200 dagen al, gaat snel

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 12:10

Ahh Cynt sterkte! zijn nooit geen leuke dingen!

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 12:55

Sterkte Cynthia ! :(:)

Gisteravond had Halla geloof ik last van het veulentje, ze was allemaal onrustig heen en weer aan het lopen en wilde niet eten. Ik ben er maar bij gebleven tot ik het idee had dat ze rustiger werd, maar denk dat ze een slechte nacht gehad heeft want er lag nog best veel hooi in het stalletje vanmorgen Afbeelding
Afbeelding
Vanmorgen was ze wel gewoon weer rustig en nu staat ze lekker op de wei wat te knabbelen.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 13:12

cynthia, veel sterkte!!

DaisyJazz, dat klinkt niet fijn, hopelijk voelt ze zich nu weer beter.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 15:09

Sterkte cynthia!

Wat sneu daisyjazz, hopelijk voelt ze zich snel beter!

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 16:29

veel sterkte cynthia!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 18:37

He wat naar Cynthia, sterkte

Hoe gaat het nu Daisy?

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 19:30

Silly1972 schreef:
Hoe gaat het nu Daisy?

Vandaag ging het heel de dag goed, ze was ontspannen en heeft gewoon normaal hooi gegeten en tussendoor wat grasjes geknabbeld. Ik ben benieuwd hoe het straks is als ik haar weer op stal zet. Ik krijg namelijk een beetje het idee wat wij een avondbaby hebben, ik voel hem namelijk steeds s' avonds. :j We zullen zien ...

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 19:32

Fijn dat het beter gaat. :)

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 20:39

Joh, wat onverwachts dan Cynthia.. sterkte!

Gelukkig dat Halla zich weer wat beter lijkt te voelen. :(:)

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 20:41

Gelukkig gaat het beter met Daisy.

Volgens mij heb ik de kleine zien bewegen, maar vastleggen op beeld lukte niet echt..