Als ik bij mijn merrie haar uier schoonmaak vind ze dat ook nog steeds heel erg lekker. Gaat dat lipje zo heen en weer hahaha. Maar ik heb het veulen ook nog niet zo hard zien schoppen. Ben wel benieuwd of ze dan ook niet lelijk gaat doen. Merk dat ze de longeersingel of de singel van mijn BBP toch wat minder gaat waarderen...
Al_Zawraa
Geplaatst: 06-02-15 09:15
Mooi hè, al die bewegende veulentjes? Ik vind dat zo prachtig om te zien, al denken de merries daar anders over
AZ, daar komt zeker schot in. Leuheuk! Straks barst hier de veulenmeldingsbom los.... Ik kan ook niet wachten als ik dit allemaal zo zie; word je hebberig van En dan zijn dit alleen nog maar uier-foto's
Share mijn merrie heeft dat ook als ik aan haar uier zit maar dan tilt ze ook nog haar achterbleven op zodat ik er beter bij kan. Ze wordt vast een goede moeder
Khaleesi gaat gericht meppen als ik richting haar uier kom... Wel lastig straks voor de melktesten
Ik wil mijn lieve merrie weer terug!
pretty
Geplaatst: 06-02-15 11:47
Zoooo AZ dat is zo goed als bijna een vol uier! Wat denk je zelf?
Spannend begint het te worden hier!
Al_Zawraa
Geplaatst: 06-02-15 12:46
pretty schreef:
Zoooo AZ dat is zo goed als bijna een vol uier! Wat denk je zelf?
Spannend begint het te worden hier!
Ik denk zelf nog zeker een week. Aziza loopt altijd nog een dag of 3 met vol uier en hars en haar uier is nu nog niet echt vol, dus het duurt zeker nog wel even. Maar het komt dichterbij
Iris hele week met een hoefzweer gelopen.. gelukkig er uit nu. Straks lekker wandelen met haar.. ze zijn de bak opnieuw aan het bouwen ( vorig jaar afgebrand) verder geen baby nieuws.. het is rustig! Echt leuk om die buiken en uiers te zien!! Zo spannend allemaal