@ Amandake, gelukkig maar. Het is mijn 1e keer net als voor mn hafje:) vindt het behoorlijk spannend. Ik merk echt veel gedragsverandering, het enige wat naar mijn idee nog moet veranderen is haar uier. Verder zijn haar banden ook flink slap. Gelukkig heb ik een birthalarm gehuurd!
LadyAngel
Geplaatst: 16-05-10 21:31
JoyceA.. Bruin maar ben wel benieuwd hoe ze is na het veulenvachtje.. jolandje.. Tammara maakt het spannend! vanessakusje.. Thanks! Had die ook al gevonden maar was er niet veel wijzer uit geworden, denk dat ik het maar gewoon hou op sok, achter oplopend..
Vivia is inderdaad elegant zo, lijkt me wel gezellig met zoveel veulens haha. Roo, haar kling is daar echt uitgezakt. Lastig is dat he, het kan alle kanten op met die maidens.
@ inge, ja is zo lastig. Alles wijst erop behalve haar uier.. die kan natuurlijk in 1x vol schieten maar dit is nu al 2/3 dagen zo..al werd het straks iets erger. Kan er echt niet van op aan, afwachten..geduld geduld..al heb ik die niet echt meer haha
Jaa ben echt blij dat ik een BA heb gehuurd, heb 3 nachten de wacht zelf gehouden omdat hij er toen nog niet was, nou zelfs blikjes redbull hielden me niet meer op de been, alleen die BA staat zo gevoelig dat ik snachts wel 4/5keer melding krijg en dan alsnog wakker ben!
Ja wij wouden ook een camera op de stal zetten maar helaas is de internetverbinding van de eigenaar van alle stallen de zwak om aan mijn kant van het 'pand' te komen Dus nu alleen een BA, gaat ook wel lukken alleen zul je wat vaker voor loos alarm komen maar ach, als het er eenmaal is ben je het denk ik zo vergeten!
Amandake
Geplaatst: 16-05-10 22:11
bedankt voor de complimenten allemaal ben best wel trots op men kroost
En tja dat blauwe oogje van Mc Dreamy...smelt..
@jolandje : spannend voor jou ,veel succes !!!
Laatst bijgewerkt door Amandake op 16-05-10 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Zat er nog over te denken BA om te doen, maar die merrie van mij slaapt altijd helemaal plat dus dan kan ik er iedere nacht tig keer heen... Dat wordt dus gewoon goed in de gaten houden