Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar als er weinig nakomelingen zijn kun je zwart en vos nog niet uitsluiten (en daar heb jij met je vosmerrie meer kans op dan een ander met een bruine merrie), tenzij zijn kleurvererving getest is dmv DNA?
Noesie schreef:Waar halen jullie eigenlijk de mijlpalen vandaan?
Zijn dat echt vastgestelde dagen of niet?

Ze is verder niet uitgedroogd aan haar huid te zien, en ze heeft wel wat Slobber gegeten. Maar bij arme Spirit stroomt de melk met straaltjes uit haar uier.
Hoop dat ze zich snel wat beter gaat voelen! 

jennyk schreef:Marlijn: nou beterschap met je veulen dan! Hoe oud is ze nu?

een veulen mag 38 hebben toch? Heeft ze niet ergens anders lekker van kunnen vol eten? ( heb ik hier een aantal maanden geleden aan de hand gehad, veulen niet meer drinken, suf, da erbij gehad. Die kon niets vinden, zie ik de volgende ochtend dat het veulen zich aan de eikenoten tegoed aan het doen was! In een andere wei gezet en ja hoor; 's avonds dronk ze weer!)
ik vind dat ook bij Relana dat een kant dikker is als de andere bij haar is het rechts.
gelukkig heeft ze niks eraan over gehouden.
en gaat het snel nu bij jou.
heb je wat voor uit te kijken, vind het zelf ook leuk om zo bij te houden, ook met foto`s natuurlijk
ik heb haar nog geen rhino laten spuiten, weet iemand van jullie dat?