Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toke schreef:Ik ook.
Is er nog vooruitgang geboekt bij je merrie sinds de laatste foto's? Ik word nu zelfs al ongeduldig in jou plaats....
grappig is dat
Nee deze foto's zijn van gistermiddag rond een uur of 4 en aangezien de merrie niet thuis staat weet ik dus niet of er inmiddels al druppels zijn of misschien vast kleine harsjes of zo
De bedoeling is om pas woensdag weer te gaan kijken, maar het kan best zijn dat ik toch vanavond nog even naar Nijkerk rij om te kijken hoor. Ben zelf ook aardig ongeduldig inmiddels
.Miran schreef:Je hebt mij en Sheril ondertussen ingehaald, PJ, en dat was al lang zat.
Ik zat net te denken dat als ze zo lang zou dragen als de merrie van Silkie, het veulen pas eind deze week geboren zou worden...
Ik denk toch niet dat ze dat gaat redden, maar je weet natuurlijk maar nooit he.
. Miran schreef:Ik bedoelde Sheril, die zou deze week op 381 dagen gezeten hebben.
Ik dacht dat je het over mijn merrie had.
Maseike schreef:Neee dankjewell.
Je weet wat ze zeggen he, van ruilen komt huilen
Nou ja dan nog maar even volhouden tot ik vakantie heb he.

Saffier schreef:@ PJ, kan het niet zo zijn dat ze wacht tot je bij dr komt slapen???
jennyk schreef:'t ja uhh een huisvrouw heeft het ook erg druk hoor! Met msn'en