Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
daantjuhhh schreef:godver de cam staat stil..
gebeurt er wat??
FennekeR schreef:Ligt aan jou Marije
jacimatho schreef:die " High Alert"..is vast niet meer ver weg!!!
krissie1985 schreef:De cam vervest bij mij ook wel snel, en goed
MarianneR schreef:Ze loopt alweer rondjes...
Ik volg haar al de hele dag en iedere keer als ze ligt zit ik weer op het puntje van mijn stoel. Is alleen zo jammer dat de camera af en toe blijft hangen...
Hmmm ik wilde zo muziek gaan luisteren op mijn kamer (waar ik dus geen computer heb). Wat denken de Frosty-kenners... Kan dat of is dat te riskant??
MarianneR schreef:Ze loopt alweer rondjes...
Ik volg haar al de hele dag en iedere keer als ze ligt zit ik weer op het puntje van mijn stoel. Is alleen zo jammer dat de camera af en toe blijft hangen...
Hmmm ik wilde zo muziek gaan luisteren op mijn kamer (waar ik dus geen computer heb). Wat denken de Frosty-kenners... Kan dat of is dat te riskant??
MarianneR schreef:Hmmm ik wilde zo muziek gaan luisteren op mijn kamer (waar ik dus geen computer heb). Wat denken de Frosty-kenners... Kan dat of is dat te riskant??
krissie1985 schreef:nou ik ga ff auw docuhen, ik hoop dat ik het niet ga missen, Tot zo allemaal
FennekeR schreef:krissie1985 schreef:nou ik ga ff auw docuhen, ik hoop dat ik het niet ga missen, Tot zo allemaal
Zelfs dát zou ik niet doen
FennekeR schreef:krissie1985 schreef:nou ik ga ff auw docuhen, ik hoop dat ik het niet ga missen, Tot zo allemaal
Zelfs dát zou ik niet doen
daantjuhhh schreef:@ annetje: moet je ff op f5 drukken..
dan vernieuwd ie de pagina..