Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Hopelijk voor jou maakt ze het niet al te laat met bevallen en verloopt alles zonder problemen met straks een gezond veulentje op de wereld
.
baby!! Zo leuk!!
Stond zo vast als een huis. Mijn laarzen én de kruiwagen
Mijn voet zat zo vast dat ik door mijn enkel, knie én heup knakte
Mijn hele benen zijn nu moe van het vastzuigen in de blubs. Ik moest nog 2 paddocks van de hengsten. Maar vind het wel prima 
.
heel veel succes
super fijn dat de baby zeker wel aanwezig is in de buik van mona

.
Ligt het aan mij of heeft ze al een behoorlijke hangbuik? Zie Jenny er wel voor aan om april niet te halen, maar in maart te bevallen.
. 
. En Zoë gelukkig ook!
!!
Moet bijna wel 
hihi zoveel paarden, zoveel wensen. Gelukkig is niet iedereen hetzelfde. Vind verharen altijd zo fijn. Worden ze een stuk mooier van haha. Wel even een klusje altijd. Zo Jenny heeft er echt zin in! Wat een pens. Wat heeft Zoë een bult haar zeg. Men je ook met de pony's? Of enkel longeren/wandelen?
Haha ja shetjes geven vaak niks ook blubber. Die van mij ook niet. Maar mijn fries echt wel. Die trekt zo'n gezicht van "iieeeuwwl"
Fayola beviel de vorige keer op dag 335. Dus dat was wel netjes
Ach zo erg vind ik het niet om minder lang te wachten
haha ja ik normaal ook hoor. Aan de andere kant ben ik nu wel heel blij dat ik de paddocks leeg heb
Loopt fijn. En wat een super lieve foto met WD