) Ze hebben al een of ander mobile wifi apparaatje aangeschaft en een unlimited data abonnement geregeld waardoor het na aanschaf van de camera zou moeten gaan werken bij de paarden......Lijkt me zo heerlijk om alleen even op de telefoon te kijken of alles goed gaat ipv iedere keer je te moeten aankleden, in de auto te stappen en dan weer voor niets bij je paard aan te komen.Mooi beeld Jolandje!
Buikje van Annabel is zo niet zo goed te zien! Jammer!
Misschien toch even een DA laten komen kijken Twinkiebell? Alhoewel het dan meestal wel uitdraait op foto's of verdoven.........
Mooie dame Nicole! Dat er al zo veel haar af komt, al lijkt er bijna niets op te zitten vergeleken met mijn teddybeer!
Wow, dat is een mooie geboortestal Nikitaxx!
Bin heeft een mooi buikje Evita_3, grappig jij ook afhankelijk van de man wat betreft techniek.....
Appelazijn, brrrrrr vind het zelf slecht te haggelen, maar paarden vinden het dus lekker door hun eten?
Mijn dame Cesair op 225 dagen dracht, rond en gezond.

beetje duidelijkere foto van gisteren, vind haar buik al zo "zakken"
hier ook bij Jonne al heel veel haar wat los laat en dan staat ze nog onder een dekentje ook. Ik hoop altijd dat dit inhoudt dat de winter op zn einde is maar dat is helaas niet altijd zo 

hihi

) 
maar ik zou niet weten wat het anders kan zijn... op hoe veel dagen zit ze nu? Ze is nog niet veilig toch?