petra: sterkte in het ziekenhuis en hopelijk is dat nou eens de laatste keer en ben je eindelijk van je schouderklachten af!
Ik vind het ook een erg mooi veulen, ook best groot. Veulen van vorig jaar was heel klein en die had 15 dagen langer in moeder gezeten! Ik hield mijn hart dus al vast toen ze gister al ging kegelen! Maar het valt gelukkig allemaal mee! Ze wil alleen nog niet naar buiten Larouscha wel, maar veulen loopt dus niet mee dus blijft loes in de deuropening en gaat dan ook maar niet verder. (ze komen nu in de voorwei, kunnen ze zelf in en uit de stal lopen)
Jenny: Gefeliciteerd met je mooie veulentje ! Dustinlover: Gelukkig geen ervaring mee, maar het klinkt niet fijn.. Sterkte ermee Kitzbi: Sterkte voor straks!
GG heeft gister zijn laatste infuusje gekregen, da had er vertrouwen in dat hij straks helemaal mooi recht zou staan. Nog een foto van mijn kleine race-eend:
@kitzbi : succes !! @jennyk : wat is ze mooi @Dustinlover : die aandoening heb ik al 2 jaar ,elke 3 maanden cortisonenspuiten laten zetten in elke heup ,maar nu helpen die zelf niet meer ,ik heb nu zoveel pijn dat ik zal moeten geopereerd worden ,kan alleen nog maar op mijn rug slapen ,niet te lang zitten ,niet lang wandelen enz...
Iris houd het goed vol ondanks de harsjes Dinsdag...ze is 's nachts wat onrustiger maar dus nog geen beebje.....ook Jilleke heeft er nog geen zin in.