We hebben hier wel een BA, die ging eerder nog wel op, maar Paulien blijft dan steevast staan, en Greet gaat niet plat. Bij echte nood gaat hij in de wei of bak nog wel eens op, maar dan ben ik er toch vaak bij. En heb nu cam... Zoveel makkelijker, zoveel zorgen minder.
Maseike bedankt nog! Heb tot 3 uur heerlijk geslapen en toen schrok ik wakker. En toen elk uur automatische piloot wakker geworden. Zal straks eens zien hoe we er voor staan
horsii
Geplaatst: 22-03-11 10:44
Peeps uier vandaag, niet veel veranderd volgewns mij.
Alleen de spenen vind ik wat groter lijken
Laatst bijgewerkt door horsii op 22-03-11 10:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Snoevie
Geplaatst: 22-03-11 10:44
als ik de mogelijkheid tot een camera zou hebben,zou ik dat ook zeker doen!
ja als je de merrie in haar dracht niet kent dan snap ik wel dat je zo,n alarm aanschaft.
van winoa weet ik het nog steeds niet na 2 veulens. eentje 12 dagen te laat compleet onverwachts zonder tekens geboren en de tweede 11 dagen te vroeg totaal onverwachts geboren.
pepper veranderd wel in gedrag,ze word juist heeeeeel erg rustig als het DE dag is. en beide keren 1 dag voor uitgetelde datum bevallen.
van pepper kan ik dus heel goed merken wanneer ze veulen krijgt.
Heb eerst maar weer eens gekeken wat Tjoepkes ook alweer zijn Peeps heeft al best uier, maar haar spenen staan nog wel echt naar elkaar toe. Bij Nudine staan ze meer uit elkaar al .
_noor, uier is al best flink kan nog veel groter SPenen gaan nu uit elkaar staan. Stonden tot vorige week echt nog veel meer naar elkaar. Raakte elkaar toen nog