Ik schrik ook wel een beetje. Kort geleden kon je nog regelmatig antwoorden van haar lezen en nu is ze plots weg. Sterkte voor degenen die haar kenden en de nabestaanden!
Heb helaas niet het genoegen gehad haar te mogen kennen, maar wil desondanks de nabestaande heel veel sterkte wensen!!!
Ook ik "kende" Mamasnoopy van de cam topics.Ik miste haar posts ook al.Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Slik, kende haar niet echt goed, maar kwam haar idd vaak tegen in dit topic. Nu dus niet meer .Weer iemand die veel te vroeg is wegegaan.
Muzefee schreef:Staat die staldeur nou open? Ik zal eens zien wat er gebeuren gaat!Nee, het is een soort tweede halve stal ofzo. Dat zag ik laatst ook al.
Muzefee schreef:Staat die staldeur nou open? Ik zal eens zien wat er gebeuren gaat!Volgens mij kan ze gewoon naar buiten lopen en staat ze dan hier: http://www.marestare.com/fcam.php?alias=elements2Ik weet het niet helemaal zeker hoor.Edit: kan iemand op de marestare site lezen hoe het met merrie en veulen van Rein Dancer gaat?