* http://wendy26-07-97.hyves.nl/album/417 ... _state__=3
De 2e die eraan komt rennen is de drachtige
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
*
, schijnt ook flink koppig te zijn geweest, gaat ie stilstaan en wil geen kant op, meestal pak ik hem dan wel bij de kont en kan hij niet anders (voordeel van kleine veulens
, maar hadden ze gister niet door. tss pony's toch, proberen altijd wat uit als ik er niet ben. Pasch net zo, aan de longe weggaloperen of sloom lopen, moest ze bij mij eens proberen, maar ze zet altijd mooi vaart en blijft netjes bij mij, om van die 2jarige nog maar te zwijgen, die test altijd een keer in hoeverre ze haar achterbenen moet geven, meestal zwiert ze eens uit, bij mij weet ze dat ik net zo snel uitzwier
. toch grappig hoe ze altijd proberen.
(positieve vorm) dus die doet de vreemdste dingen die je maar kunt bedenken (lees: in een shetlander bijten denkende datie eetbaar is omdatie kleiner is... of bijten als je haar niet genoeg aandacht geeft)

melanie_h schreef:Argacia,beterschap. Ik kamp ook al de hele week met een griepje dat niet echt door wil zetten.
zitake, Oei een energieke hond met een gehechte wondWat heeft je hond als ik vragen mag?
, vandaar niet zo handig als hij even wijdbeen in spagaat door de sneeuw glijdt
. Maar wondje ziet er verder prima uit tot nu toe. shirt heeft ie netjes gedeeld, stukje voor baasje, stukje voor assistent die zo lief was hem aan te doen, stukje voor jasper...
rothond, ding kost 17€, bats voor de vuilnisbak.
iedereen heeft er tenminste plezier van gehad.

en gefeliciteerd steffi_h
gaat sneeel!
haha wat een trio is het toch! De rest krijg ik zondag!