haha ja, toch vond ik hem kleiner ogen toen hij naast onze wilma stond. Ik vond wilma veel groter ogen. Hij is wel een hele vriendelijke hengst. Een echte vrouwenversierder en netjes. Hij was echt niet lomp, juist heel voorzichtig. Daar hou ik van.
Caresse07
Geplaatst: 17-11-09 09:35
Even een vraag over die merriebrok, ik voer die op advies nu ook al omdat Jus zo mager aan het worden was, maar.....zou ze daar ook die dunne mest van kunnen hebben?
Dit is trouwens de hengst waar Justice drachtig is
SophievdV
Geplaatst: 17-11-09 09:40
@Proudjustify: dan moet je de hele situatie bekijken Wat voor ruwvoer krijgt ze? Heb je haar tijdig ontwormt? Hoeveel kg merriebrok krijgt ze? Is er misschien sprake van stress op stal?
Caresse07
Geplaatst: 17-11-09 09:43
Nou de rest hebben we eigenlijk al wel bekeken en is gewoon goed. Ze krijgt mooi droog hooi, ontwormen doen we regelmatig met de hele stal tegelijk, ze krijgt nu 1,5 kilo per dag met een beetje muesli. Stress kent ze geloof ik niet merrie is echt supernuchter. Is wel net naar een andere stal op het terrein gegaan maar daarvoor had ze het al en ze is heel rustig in die stal dus geloof niet dat dat er iets mee te maken heeft. Ik heb zelf echt het idee dat het van de dracht komt of misschien dan van die merriebrok.
manueeltje84
Geplaatst: 17-11-09 09:48
Hijs gaaf PJ
Heb alweer lekkere dikke buikjes voorbij zien komen Ik moet me diep schamen, heb nog niet 1x dikke buiken foto,s van wet look gepost deze dracht. Terwijl ze nu dan toch echt drachtig is. Ik vindt haar nu behoorlijk zwaar... Zal vandaag even proberen een foto te maken
Wie zet voor mij even de foto neer van de knapperd waar hiba drachtig van is?
Zit op mobiel gewoon Internet ligt eruit!
Kerswell cloud!
Caresse07
Geplaatst: 17-11-09 09:57
@Manueeltje: ja ik vind em ook heel gaaf. Vind em alleen toch wel echt zwartbont en niet bruinbont zoals ik vaak lees
Ben benieuwd naar de buik van Wet Look, hoe ver is ze nu precies? Zal van het weekend nog even wat foto's van Jus maken, dan zit ze zo ongeveer op de helft van de dracht
Gister de rekening betaald geeft ook een goed gevoel!
Vind dat er een hele hoop mooie hengsten tussen staan!
Ook go bretta van opa is drachting van stefan van Aruba! Mooie hengst en geduldig pff bretta bokt vaak onder t dekken en hij had toch wel wat klappen gevangen maar meneer bleef er netjes opzitten tot iè klaar was
En kerswell das een beesie waar je smoor verliefd op wordt!
Pfff ik heb nog steeds geen rekening ontvangen. HH heeft er al eens over gebeld omdat ie alle gegevens kwijt was door computercrash, ik alles doorgegeven zou de rekening de week daarop komen, maar heb na 2 weken nog maar eens gebeld of ie al wel verstuurd was want ik had nog niks gezien en wij hebben een hondje wat nog wel eens de post wil "uitpakken" maar nee hoor nog niet verstuurd........
Famke_93
Geplaatst: 17-11-09 12:02
Dit is de vader van mijn aankomende veulen: Fabe 348
En dit is de aankomende moeder: Jasper 366 X Falke
Maseike
Geplaatst: 17-11-09 12:30
Wat een mooie hengsten allemaal zeg. En wat schattig die kleine shetjes.
Hier is mijn merrie drachtig van. Hengst Valeron.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 17-11-09 13:25
Leuke foto's Bimmetje, bekende hengstenhouder. Wist niet eens dat ie daar stond. Tja, zit niet zo in die kleintjes, ze lijken allemaal op elkaar, veel haar en behang, en oogjes zitten er ergens achter. Mijn hengst staat daar ook ter dekking.
Wilde deze eerst op mijn merrie hebben maar mijn mannetje wilde nog een keertje dekken met Valeron.
Caresse07
Geplaatst: 17-11-09 14:00
Oeh, die is ook wel heel erg mooi manueeltje
Bimmetje
Geplaatst: 17-11-09 14:07
er komen weer prachtige hengsten voorbij! Ik vind valeron ook wel echt iets hebben. Hij heeft wel een heel fijn hoofdje zo te zien.
haha ja NEON toch lijken ze niet allemaal op elkaar hoor Hiboune: Stefan is echt een lieve hengst ja. Erg geduldig, ik hoop dat hij dit ook goed door vererft, dan krijg ik een mega lief veulen volgend jaar
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 17-11-09 14:10
Nou, zet Promotie voor me, haal die weg en zet dan Stefan voor me, ik zie echt niet het verschil hoor. Ja, Stefan is een paar cm groter dan Promotie.
Zeker Bimmetje. Valeron zijn koppie, wilde hem erbij zetten maar kon hem ff niet vinden op pc.
Talida
Geplaatst: 17-11-09 14:43
He mooie hengst Manueeltje Christa past er echt goed op!
Zo wat een nek heeft die Valeron zeg!
_Karin
Geplaatst: 17-11-09 14:50
Ik zal de knappe lover van Bonnie van dit jaar ook even plaatsen. Deze mooie vent is het geworden. Basje 95 cm hoog.
Bimmetje
Geplaatst: 17-11-09 14:51
haha neon ja ik zie hetwel, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er meer mee bezig ben promotie is trouwens de papa van wilma die nu drachtig is van stefan! Je kiest ze wel uit zeg whaha.