Ik denk dat Nicole al heel vaak heeft gevoerd terwijl shasta het ophield maar ze heeft niet eens zo'n enorme buik ofwel?
Paardje_13 schreef:kleine paardjes houden het blijkbaar makkelijk op? hier heb je helemaal gelijk in ik zit ook al weken op mijn mini te wachten .gek word je ervan .
ik weet van niks......mijn paard heeft mijn computer net gebruikt....Als ze op cam 2 iets gaat doen...........wel melden he, dan schakel ik over op die cam...
dat is wel vervelend zeg....en toen was het lichaam van shasta verdwenen ze poept dat kind er buiten het beeld uit hoor
heeeee!!! Als ik 1 van de 2 cams in de balk beneden laat staan (dus niet op het scherm) dan kan het wel!!! Joehoe!!
krijg behoorlijk het heen en weer van je shasta .kunt beter gaan liggen en persen is voor iedereen beter
Ik moet vanavond wel erg vaak van scherm wisselen kom op Shasta ga gewoon lekker liggen en laat ons je baby zien.
je zal toch honger krijgen als je moet bevallen Fluisterd: shasta alsjeblieft, wil toch ook wel graag naar bed