De Wolkentanz is ook een tonnetje aan het worden. Erg leuk.
Model (de welsh) is mega vet

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Iorrr schreef:ja 500 euro is wel heeeel optimistisch!!!! Ons dekgeld was al veeeeeel meer.... :s
TabeR schreef:Iorrr schreef:ja 500 euro is wel heeeel optimistisch!!!! Ons dekgeld was al veeeeeel meer.... :s
Had ook al vorige post dat ene merrie de ander niet, dat zou ik er aan kwijt geweest zijn
dit bedrag is exclusief entingen en voer zoals ik ook vermeld had.
en exclusief extra dingen zoals hier verteld wordt![]()
morgen een mijlpaal van 230 dagen
ijsklontje schreef:We zitten nu op 277 dagen dracht. ja ik moet pas sinds 2 weken de singel 1 gaatje minder strak doen en op zich heb ik niet veel meer discussie met haar als anders, dus nog niet veel reden om echt te stoppen. Daarbij hoe langer ze kan blijven bewegen hoe beter voor haar humeur. hihi. Daarbij ik rijd niet meer volle patat, maar wel lekker doorrijden zolang ze lekker door kan lopen. Het is ook beter voor haar conditie.
inowa schreef:ik wil graag jullie mening...
icoliene is zelf een vos merrie
ze is gedekt door een bruine hengst
de bruine hengst heeft een bruine vader en bruine moeder en bijna zijn hele stamboom bestaat uit bruinen
icoliene haar vader(belisar) is vos maar icoliene haar moeder is zwart..
icoliene haar grootmoeder(moeder vam moeder) is donkerbruin.
2 van icoliene haar veulens heb ik gevonden,beiden bruin net zoals de hengsten van wie ze zijn(van wie icoliene gedekt werd)
Voskleur is erg hardnekkig!
Ik denk dat je een lichtbruine krijgt, maar dat durf ik niet met 100% te zeggen
denken jullie dan dat deze ook bruin word??
Nicole288 schreef:Mabon: Wat een heerlijke buiken op pootjesIs een normale bevalling voor Maaike wel goed te doen?
potverdikkie schreef:inowa schreef:ik wil graag jullie mening...
icoliene is zelf een vos merrie
ze is gedekt door een bruine hengst
de bruine hengst heeft een bruine vader en bruine moeder en bijna zijn hele stamboom bestaat uit bruinen
icoliene haar vader(belisar) is vos maar icoliene haar moeder is zwart..
icoliene haar grootmoeder(moeder vam moeder) is donkerbruin.
2 van icoliene haar veulens heb ik gevonden,beiden bruin net zoals de hengsten van wie ze zijn(van wie icoliene gedekt werd)
denken jullie dan dat deze ook bruin word??