Wat Fleurtje betreft.....daar spreek ik me niet over uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Krijgt ie dan geen klappen? Mjn merries zijn tegenwoordig niet mals meer voor hun zonen als ze het uithangen en leggen wel een een slot op toegang tot de melkbar
Het enige wat meneer kan is bijten. Overal zet hij zijn tanden, alleen niet in mams, dat heeft hij wel geleerd.
Maar het liefst in mij, en als hij dan een tik krijgt wil ie nog proberen te dreigen en tegen me op te steigeren, en als dat afgestraft wordt begint hij maar aan deuren, of poorten, of afrastering, met daarbij een kwaad schrapend beentje.
Loolapelooza schreef:Nee ze laat 'm meestal gewoon doen, alleen als het echt té gortig wordt krijgt hij een schop(je)Arme merrieKrijgt ie dan geen klappen? Mjn merries zijn tegenwoordig niet mals meer voor hun zonen als ze het uithangen en leggen wel een een slot op toegang tot de melkbar

Bijten heeft hij eens geprobeerd maar ik ben niet zo geduldig als zn moeder en dat heeft hij gelijk mogen ontdekken

Krijgt ie een dikke mep van zijn 3 maanden oudere vriendin!
Deed wel zeer trouwens........ Saffier schreef:@ Iedereen: Hoe gaat het met alle inmiddels afgespeende veulens??

Maar gaan dr wel regelmatig bezoeken om foto's te maken. Over 2 jaar komt ze weer terug naar de manege.

, het is maar goed dat ze gescant is of ik zou er zelf al niet meer in geloven