Moet je niet doen Marije, staat zo dom qwerty in je voorhoofd Trusten Lexy was net ook aardig rondjes aan het lopen...
weltrusten marije ! hoop voor je (en voor ons natuurlijk) dat het vannacht komt en dat je tot july weer normaal kan gaan slapen
mijn internet gaat er zo uit, ik krijg steeds vreemder en langzamer beeld. Dus ik ga maar op bed, hoop vannacht een belletje te krijgen voor Copper Weltrusten, ThePast03
Ik ga ook slapen, heb dit weekend een beetje slaaptekort opgelopen geloof ik Slaap lekker alvast en hopelijk tot straks.
Jaaaa, ze ligt heel spannend te slapen Vraag me af wie er elke keer op LO drukt.Ga maar lekker verder slapen Marije
kijk nog even snel na het uitlaten van hond en hoor low alert voor copper volgens mij ligt ze gewoon te slapen, of zie ik het verkeerd ?
Copper stal is weer lekker schoon, op een poepje of plasje na wat een zwarte kat net in de hoek van de stal deed.
*zucht*Wat een merrie zeg...Ze drupt nog steeds wat maar niet meer zo snel als op het filmpje.Ze vergeet gewoon dat ze moeten veulenen...
Dat kan ze wel willen vergeten maar nooit een jaar volhouden Ze is wel behoorlijk onrustig geweest, volgens mij moet jij er wel wakker van geworden zijn. Op een gegeven moment stond te gewoon met haar kont tegen de muur te bonken ipv te schuren.
Nee dat heb ik niet gehoord. Vrees dat het slaaptekort zo erg gaat worden dat ik straks overal doorheen slaap
Als ik wakker ben en iets verdachts zie blijf ik bellen tot je wakker bent hoor!Er komt een low alert binnen voor Saz.