Gefeliciteerd Suffie en Quir met de geboorte van de jongens! Super dat alles goed gaat nu. Kom maar op met de droge foto’s straks!
Imani ik vind ze ook niet hoogdrachtig lijken op de foto. En witte plas is vaak als ze hengstig staan. Maar dat hoeft niet misschien. Heb je foto van de uier? Ben je zeker van de dekdatum?
Matty, Quir, Suffie en Nieky gefeliciteerd! Wat zijn ze allemaal leuk die veulentjes. Karina draagt heel tevreden nog lekker door. Het is voor haar echt een hele makkelijke dracht tot noch toe, zo fijn. Super fit, energiek en tevreden en dat bij de laatste loodjes.
Andere pony daarentegen een allergische reactie op eucalyptus Helemaal onder de bulten en verhoging. Ze houden je bezig die paarden Alle bulten zijn inmiddels weg.
Iersas
Geplaatst: 11-03-23 13:23
Hier vordert het weer een beetje Ze harst al bijna 2 weken…
Dit is mijn hoogdrachtige, reeds veilige, merrie. Die is ook verre van rond maar heel levendig veulentje aanwezig. Is op 100 dagen dracht nog eens gescant.
DDDara
Geplaatst: 11-03-23 14:16
imani_abby Laat je niet gek maken door reacties hoor als je haar 6 weken geleden nog heb laten controleren en ze was toen drachtig is ze dat nu ook nog. Mijn merrie is ook lang niet zo dik als die merrie die ik hier voorbij zie komen, maar overduidelijk drachtig. Niet alle merries dragen de buik op de zelfde manier bij die van mij krijg ik het ook niet op de foto maar ze is duidelijk veel dikker dan voorheen. Kleine plasjes is niet zo gek de boel van binnen zit natuurlijk flink ik de verdrukking (helemaal als ze het veulen meer aan de binnenkant draagt dan van buiten wat mogelijk is als ze niet zo duidelijk drachtig toont) dus dan is er weinig ruimte voor de blaas dus zal die wat vaker geleegd moeten worden. Een beetje schuim of melkachtige komt vaker voor, maar echt witte plas is vaak een teken van veel kalk in de urine bijvoorbeeld van een liksteen als ze daar meer van binnen krijgen dan nodig is scheiden ze dat uit via de urine.
Oh Suffie, die toont echt al groot zo naast zijn mama
Surfdiary, dat is wel schrikken zulke bulten. Gelukkig alweer beter!
Corneeltje is vandaag voor het eerst buiten geweest
En Glory heeft vandaag de 320 dagen gehaald en begint heel rustig aan haar uier
Kabayo
Geplaatst: 11-03-23 14:26
Gefeliciteerd Quir en suffie!! Joekel die Allstar!
Corina heerlijk zo buiten. Hij ziet er tevreden uit
Claudia klopt, veroon is de volgende Laat het haar maar even zien
Imaniabby ze zit nog strak in het pak. Is dit haar eerste veulen? Zal wel goed zitten als je haar net nog hebt gescand. Weet niet of ze onlangs verhuisd is maar merries willen nog wel een hengstig tonen om sneller in de groep geaccepteerd te worden, terwijl ze dus helemaal niet hengstig zijn.
Luna ze ziet er nog mooi uit. Vordert ze al wat? Of denk je dat het nog wel even duurt?
Iersas ik zie geen hars. Wel lage PH!
Xsurfdiary oei. Dat ziet er vreemd uit!
WatchNow heerlijk buiten! Leuk veulen. Waar is jou sneeuw?
Amhorses Nigrante de eerst volgende?? Zd ziet er inderdaad wat oncomfortabel uit, tot tegenstelling van Odilia