Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Kon af en toe nog wel ff de tijd vinden om snel wat in mijn eigen topic van de aankomende veulens te posten..maar verder pfff...
, ben zo benieuwd
. Vulina schreef:Enge positie heeft je vriend daar Daisyjazz. Één (vreugde) bokje en je bent de pineut..
hinte schreef:daisyjazz, Pittige tante hoor!
Icecrystal schreef:Wat heb je toch een leuke merrie Daisyjazz!
Altijd leuk om te horen
pretty schreef:Je hebt een knappe merrie Daisyjazz. Ik hou van die aftekeningen op haar hoofdje.
Neonlight schreef:Hier 2 maidens, die eigenlijk allebei vorig jaar al een veulen hadden moeten hebben maar ergens de vrucht verloren hadden, wat het dus helemaal spannend maakt.
Silly1972 schreef:mooney schreef:Ik verwacht ook een Paul de Vries boek over fokkerij volgende week, lekker beetje inlezen om de tijd door te komen. Heb online al wel veel gelezen/gekeken, maar zo'n boek vind ik toch ook wel prettig.
erg interessant boek, die heb ik ook liggen
, anders had het gemogen aangezien fokken voor mij eenmalig is Silly1972 schreef:ik heb hem geleend, hij is niet van mij, anders had het gemogen aangezien fokken voor mij eenmalig is
Denk dat ik hem maar gewoon bestel voor onder te kerstboom
eerst een vol uier dan harsen en dan kegelen. zon 12 uur later een veulentje. hopelijk doet ze dat deze keer weer. de bevalling was ook vlot, zo vlot dat ik het niet heb gezien
(wel een soort halve red bag, moeilijk uit te leggen, maar heb er wel een foto van die het laat zien). Ik kan nu met mijn nieuwe baan helaas niet na bevalling zeggen, vanaf nu wil ik een week vrij en moet ik ruim van te voren aangeven wanneer ik vakantie wil, dus hoop dat madam weer precies op dag 340 gaat bevallen.