Ja dat komt onder andere doordat ik vergeten ben te PB-en dat ik op de lijst mocht... stomstomstom, leef er al weken naar toe en dan vergeet ik t! Maar vandaag is t dus eindelijk zover!!!!
Ben benieuwd naar de foto's als ze droog is. Morgen en overmorgen hebben wij de derby, ben 2 dagen nauwelijks online denk ik (morgen bij manege van 9 tot ± 23, zaterdag van 7 tot ± 20...). Hebben "oppas" voor Kiki, hopelijk wil ze nog even wachten. Ze maakt nu nog geen vorderingen, maar je zult natuurlijk net zien dat ze het de komende twee dagen "even" gaat doen.
Magic_Ice
Geplaatst: 26-05-11 23:27
AGarcia schreef:
@Magic_Ice: Het is een maiden.. maiden=onvoorspelbaar. Heb je de cam erop? Ik denk dat het vannacht komt, en als jou onderbuik gevoel het zegt..
Precies, geen pijl op te trekken, ja de cam staat erop! Heb een harskorstje eraf gehaald en toen kwam er iets bloed dus de slotgaten zijn geopend. Kling is er op zich aan toe, kan misschien nog wel langer gerekt maar ja dat weet ik dus niet omdat het een maiden is en het lijkt al aardig slap. Verder trapt ze af en toe naar haar buik en loopt zinloos door de stal bij tijd en wijle.. maar ja dat doet ze al dagen. Van mij mag ze het eruit gooien, haha, maar ja wie ben ik! Over een half uur is ze 320 dagen!