Melody lijkt haast te gaan maken,uier is in een dag zoveel bijgekomen.Banden zijn ook al erg los...ook is dr buik erg aan het veranderen.Ga haar dus al heel goed in de gaten houden...met het uier dat ze nu heeft is ze vorige keer bevallen.
Heb de foto van Heaven en haar oma Linda! Dichterbij kwamen ze niet meer, maar dit is me ook waardevol!
Ohja, ik twijfel of er wel een normaal veulen uit Heaven zal komen, na al die malle foto's de laatste tijd spant deze van vandaag toch wel de kroon.
D'r uier is gewoon gezellig warm ingepakt, laten we maar zeggen.
Tjinta
Geplaatst: 04-03-12 18:54
Amandake wat een droppie... inderdaad die oogopslag is helemaal prachtig.
Vroeg ik me af: Bij de abortusvariant van de Rhino als je merrie al in de veilige zone zit, heb je dan nog kans dat het levend geboren wordt als de merrie getroffen wordt door Rhino?
Ik was gisteren bij mensen met paarden en vertelde over de rhino uitbraak in nederland.... wisten ze niet eens wat rhino is... Fokken notabene echt hele goede paarden DA komt enten das positief maar zij weten niet dat het hoogbesmettelijk is, zo wordt het verspreid dus.
Vandaag was het hier echt supermooi weer. Paarden stonden heerlijk te soezen in de zon.
Zwanger zijn is echt heeeeeel vermoeiend. lipje hangt...
maar dat kan nog erger... hihi. niet zwanger maar baby zijn is ook erg slaapverwekkend....
Vervolgens moest alle zand er natuurlijk wel weer af. Ik probeer de kleintjes van jongs af aan te wennen aan zulke alledaagse dingen dus ook zij werden naderhand lekker gepoetst.
Laatst bijgewerkt door Tjinta op 04-03-12 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Tjinta
Geplaatst: 04-03-12 18:55
Ohh Muzefee gave foto's Ik heb ook al van die gekke bekken... hihi
Prachtig Heaven met oma Linda.
Was ik ook vergeten te schrijven MelodyT: het wordt nu spannend dus. Ben benieuwd.
Poon zit bijna op 320 dagen. De weilanden zijn bemest, dus ze staan voorlopig nog even in een wei wat verderop. Ik hoop haar volgend weekend naar voren te kunnen halen en de cirkel voor het alarm weer op te kunnen zetten. (merries waar ik bij waak zijn van buurman, dus heb het niet zelf voor het zeggen)
Melody en kitzbi gaan het spannend maken!! Gaaf joh ben benieuwd..
En wat is Heaven toch een gek zeg.. Dat veulen kan niet anders dan ook gek zijn
Hier gisteren nog 2 nieuwe aanwinsten gekocht.. 1 silver dapple bonte hengst van 3 jaar die mee gaat naar de hengstenkeuring in april. En mijn vriend een silver dapple hengst van 3 jaar die helaas niet ingeschreven staat dus die volgend jaar mee gaat
Verder gaat het met de merries goed.. Fab en Famke staan lekker bij elkaar.. Zodra Eddy naar de keuring is geweest krijgt famke zijn stal met uitloop voor haar alleen.
Hahaha! Heaven maakt me dag weer goed! Wat een heerlijk dier!
Pol is sinds vanmorgen aan t kegelen Aan de "dunste" uier is t zowat doorzichtig en aan de "dikste" uier zit er wat biest bij Ze is nog rustig, ze eet haar eten nog met grote happen naar binnen. Ga vanavond laat nog kijken, maar verwacht geen spannende dingen voor vanacht
Rosa heeft vandaag een ongelukje gehad, ze had nieuw zand in haar paddock gehad en er lag een bergje wat we aan het afgraven hadden. Mevrouw was aan het helpen graven en rolde af en toe in het droge verse zand. Tot ze ineens van het bergje af rolde en tussen zand en hek op dr kop klem kwam te liggen. We hadden haar snel los maar konden niet voorkomen dat ze 4x hard met de zijkant van haar hoofd op het hek geslagen heeft. Ze was even van slag, misschien een hersenschudding maar eet en drinkt weer als normaal en bedelde weer om snoepjes vanmiddag. Ze heeft een schram en een dikke bult, maar bracht haar naar stal net en toen wilde ze alweer draven naast me. Dus denk dat ze er goed vanaf is gekomen. Voordat het mis ging nog leuke dikke buik foto's gemaakt, maar die houden jullie nog tegoed.