daarom juist, positieve energie sturen!! anders wordt ik vannacht weer wakkker op de bank. dus shasta........
ze is wel lekker geagiteerd, wie weet(losse kriebelharen an het borstelen van net? )ik kijk net naar het topic van Rain en dat topic zit op 100 pagina's kom op shasta, dat wil je niet evenaren toch?!
ze is wel goed onrustig!Ze heeft nog maar 27 pagina's......dus kan nogeven haha.Ga geloof ik maar wakker blijven als ik dit zo zie....
het recept voor de veulendans: stal vol dansende mensen, een zaklamp en 1 sigaret. Een uur later gaat je merrie spontaan veulenen!
BOZE merrie bij norsire http://www.marestare.com/norsire.phpwat een prachtige bok was dat, cam kon hem niet bijhouden
en madam gaat gewoon daar weer staan, ik krijg nog een nachtmerrie van die pony, SHASTA NOU IS HET KLAAR MET DIE GEIN, NU LIGGEN EN PERSEN
Ik heb nog niet eerder zo vaak hoeven wisselen tussen cam 1 en 2, meestal staat ze aan de ene zijkant en dan na een tijd loopt ze eens naar de overkantik wil gaan voeren shasta, zeg even wat je gaat doen meid?