Chocolate Chip Cookie - Kristoch bijzonder.. zo'n mooi en gezond veulen uit een verwaarloosde mama (die je overigens erg goed heb opgeknapt Kris )
Mira's Mea Binti van KootMiraDrum, wat een plaatje!Begley Niamh van de Kendelhoeve van _Marlijn, uh..zelfde reden!
Something Special - _Michelle__, vanwege het lieve hoofdjeCrystal Diamond - Meghann, veel uitstraling en hele mooie kleur
Yara - kjoetieHeel bijzonder...Begley Niamh van de Kendelhoeve van _MarlijnZowel zij als haar moeder, als ik de kans, tijd, geld en ruimte had...
Was erg moeilijk om te kiezen, maar het verhaal van Yara heb ik gevolgd, en ik vindt Fanje gewoon een pracht veulen kjoetie - Yara Fanja Haverkamp - Roelke_
Ik neem aan dat ik ook niet op mijn eigen gefokte veulen mag stemmen dus ik geef mijn stemmen aan de volgende 2 prachtige veulens:Emaris Snorremans van Germania – freniaBegley Niamh van de Kendelhoeve- _MarlijnDeze mogen allebei bij mij thuis worden afgeleverd
Ik stem op Binti (Mira x Drumshamboo) van KootMiraDrum... Vanwege haar uitstraling, prachtige kleuren en mooi in verhouding zijnde body....