hiboune: Volgens mij bedoelen ze de witte aftekeningen, de gekleurde vlekjes hoef je daar niet bij te zetten, bij een bonte beschrijf je niet hoe de vlekken lopen (bij die van mij iig niet ) Hij heeft dus alleen een bles, daar kun je evt nog bij zetten dat die bles de neusgaten omvat of indringend is, maar er zal mss ook nog een schetser komen?
Is er nou helemaal niemand meer wakker Lekker is dat, nou dan ga ik maar lekker tegen mezelf kletsen Volgens mij ben ik echt aan slaap toe Morgen zal ik eens foto's maken van Mayflower, ik heb heel lang een nieuw hoofdstel voor haar maar ze heeft hem nog nooit opgehad straks staat het helemaal niet, ach alles staat haar mooi ze heeft zo'n heel sjiek koppie Ik denk dat ik dan maar gelijk haar manen eraf ros, ze ziet er echt niet uit zo. Ze glimt wel heel erg mooi, dus moet ik een foto maken om dat te laten zien
Je bent ook wakker. Nee hier geen veulen nieuws, ze geeft alle tekenen maar er komt maar geen veulen uit Nou maar hopen dat ze ons niet de hele tijd loopt te foppen en pas op haar uitgerekende datum bevalt, want maandag is de vakantie voorbij en moet ik weer werken. Maar ik blijf rustig naar het schermpje turen
Bedankt Nicole! Jippie, weer een mijlpaal, Neon is 280 dagen drachtig! Geen foto's daarvan, heb mijn fototoestel thuis liggen en ga direct vanaf het werk naar de stal. Morgen denk ik wel, dan is Devdan jarig, wordt ook alweer 2.
Geen veulens??? Alleen maar druppende merries die ons gigantisch voor de gek houden???
Dreeke, zou het nu dan toch éindelijk .... ??? Ik heb medelijden met je
Zal vandaag nog 'ns uierfoto's van Keeva maken, spenen beginnen nu ook vol te lopen. Zondag brengen we onze jongste merrie naar de hengst, daarna mag het veulen wat mij betreft komen, hoor !!