ik heb afgelopen week uitgebreid getut met ma merrie
was weekje gaan logeren bij Kimmie261. Heb dus ook voor het eerst op mijn eigen paard gereden
zijn lekker wezen buitenrijden, Friesje vond het allemaal maar wat leuk. Ze is door de hormonen van een truttebollige merrie in een kroelsok veranderd
dus voor mij wel erg leuk. Zelfde vraag als Regine, leuke merrie!!
) is of die het gen heeft wat die kleur kan geven dan heb je kans op alle vos-varianten. Ricardo heeft zelf ook het vosgen namelijk. Omdat zwart erin zit aan beide kanten (valk is zwart met agouti en creme gen) heb je ook kans op alle zwart-varianten. Het maakt dus niets uit.

Die zien er nog niet uit. Ze is 2 jaar in Nederland en al die 2 jaar is er niks mee gedaan (niet gepoetst, niet ontwormd, niet naar de hoefsmid, niet ingeënt... ga zo maar verder) Best sneu, ze heeft een grote plek op haar heup, die ontstaan is (volgens degene die haar heeft ingereden) door een tuig. Je ziet ernaast precies een zweepslag lopen, die in haar huid zit. Blijkbaar is het voor de kar lopen, niet echt gelukt en is ze dus geslagen. Ze is ook doodsbang voor zwepen, als je je hand iets te snel omhoog doet, schiet zij al een meter de lucht in... Erg balen dus