Heerlijk zo'n weekendje naar de sneeuw!Wel lief van Vreya dat ze het veulen er niet stiekem al uitgepoept heeft
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Heerlijk zo'n weekendje naar de sneeuw!

Nu alleen nog even geduld ja! Ik heb geen verzekering, dus kan je niet daarbij helpen!
En maar even afwachten wbt Cartouche, het kan nog gewoon komen hoor! Uier kan ineens volschieten!
Erg he, ik weet precies hoe je je voelt. Fleur heeft ook bijna precies dezelfde uiers! Helemaal vol, maar geen druppel vocht of kegel eraan. Kurkdroog.
Het is echt een klein hummeltje! Echt een schatje! 

WenK schreef:
Zo staat Lisje er momenteel bij, niet blij met de birthalarm en zoooooooo eenzaam...
morgen of vannacht het resultaat
(hoop ik)
Maar ik moet zeggen dat Iwaya er ook n maand voor de bevalling zo bij stond met een kei harde buik. Dus echt zorgen hoef je je nog niet te maken denk ik.
Ze ziet er verder wel op en top uit trouwens! En netjes ingevlochten zeg! Dat doe ik je niet na 
lekkere bolle toet heeft ze zeg!

Sorry...

Sammie schreef:Misschien de prop ?
Keevagirl schreef:Iwayalover, ik vind het overigens zo![]()
van je dat je dit topic nog steeds zo goed bijhoudt, al is "jouw" veulentje al geboren. Ik merk zelf hoe moeilijk het is om op iedereen te reageren.

hoop wel dat ze het dan in die twee weken doen. Orpha moet nog even wachten want die is pas eind mei uitgerekent ook zij begint lekker dik te worden.
zal morge weer even foto's maken..
)