update van vandaag .
Het linker beentje (wat dus altijd het beste was geweest en nu al een week of twee het slechtste was en waar ook die dikke wonde zit ,vindt ik er niet goed uitzien ,die knie is erg gezwollen (dubbel van wat het zou moeten zijn en die knie lijkt scheef te groeien dus ik heb vandaag maar weer een afspraak gemaakt voor maandag morgen in de kliniek ,ze moeten maar een foto ervan nemen en als ie moet geopereerd worden dan moeten ze dat ook gelijk maar doen ,ik wil niet dat het nu nog mis gaat ;Er lijkt ontzettend veel vocht in te zitten ,ik denk van overbelasting ofzo want meneer sprint dus de hele wei rond en rent als een gek (ik dacht daarstraks dat ie van een daas ofzo was gebeten ,zo hard ging ie endat vind ik toch wat teveel van het goede ) dus ik heb hem op stal gezet en ik vrees dat ie toch wat langer op stal zal moeten blijven tot die knie uitgerust is .
Ik hoop echt dat er niets ernstig aan de hand is .Ik geef hem nu terug ontstekingsremmer en pijnstiller ,zal zien wat het effect daarvan is .
Maar hoop maandag toch positief nieuws te hebben