Misty is van 12 tot 2 buiten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TheSam schreef:Hoi Dana!
Er staan wat merries op klappen (al dagen.. weken!)Maar nog geen bevallingen en veulentjes igg
![]()
Ik ga ff lunchen... I will be back!
Faniek schreef:Hallo ben ik weer
Misty is van 12 tot 2 buitenZe is niet zo blij met haar uiers zij mijn vader ze liep wat moeizaam de stal uit
Faniek schreef:Misty is heel lief
Kwam vanochtend aan haar zuignapje om te kijken of er wat uit kwam, maar ze heeft er nogal last van (haar harde uier) en ze deed dus haar achterbeen aan mijn kant opzij om meer ruimte te geven
Totaal niet Macy
cheyenne01 schreef:haha brave misty......heb je nog nieuwe uierfotos? of komen die vanavond
djuno schreef:sjo...ik gaat weer....manege-middag (wordt het hier weer wat rustiger van)
laterszzzzzzzzzz
TheSam schreef:Aniek, waarom staat de cam niet op buiten?
Faniek schreef:Dat is het probleem ze wil niet buiten en ze doet niks buiten.. het enige wat ze doet is tegen het hek aan staan (net zoals tegen de wand in de stal) of liggen... ze kunnen het land niet op.. dus verder doet ze niks.
Dus dan mag ze van mij ook op stal staan wil ze dat...
[edit]
Als ik de buitencam aan heb kun je ook zien dat ze de hele tijd op dezelfde plek staan terwijl ze veel meer ruimte hebben[/edit]
MarijeR schreef:Tja ik vind het altijd erg belangrijk dat ze veel frisse lucht en het zonnetje op het lijf hebben, zeker als ze hoogdrachtig zijn.
Beter buiten niets doen dan op stal niets doen...
Maar ja, iedereen doet het op zijn eigen manier, er zijn meer cams waar ze de merries zoveel mogelijk op stal houden...
Faniek schreef:Ze zal toch wel in de andere stal staan
TheSam schreef:Cam erbij kopen.....
(doe gelijk een streaming.. met geluid)![]()
Faniek schreef:TheSam schreef:Cam erbij kopen.....
(doe gelijk een streaming.. met geluid)![]()
Betaal jij het met jou geld
TheSam schreef:Heb geen geld... kreeg net te horen dat ik 4 dagen moet gaan werken ipv 5 tot aan het einde van het jaar. Het is dat of geen werk (ander werk zoeken), dus ook salaris inleveren