Dat is niet niks zeg van die ongelukstanden... hoop dat het allemaal goed blijft nu en niet weer iets met haar tanden gebeurd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
djuno schreef:Sjoert schreef:Is het allemaal goed afgelopen met je dochter?
Volgens de tandarts heeft ze geluk gehad en heeft haar lip de dikste klap opgevangen. Hij kan het nu niet repareren...eerst moet haar lip helen. Bovendien was ze zooooo vreselijk overstuur....over 2 weken wordt er een stukje aangezet.
Ze is wat betreft haar tanden wat getraumatiseerd. Toen ze net 2 was is ze gevallen op haar voortanden...beide tanden dus dood (ging verkleuren). Twee maanden daarna klapt ze met haar voortanden op de trap en slaat 1 van de twee (met wortel en al!!) zo uit haar mond. En anderhalf jaar later is ze met de hond aan het spelen en krijgt ze een stok tegen haar andere voortand en die lag er toen ook uit. Vervolgens heeft ze dus dik 2 jaar met een "wisselbekkie" gelopen en nu heeft ze dan haar blijvende tanden....en nu dit![]()
Dus als het op tanden aankomt.....gaat ze volledig over de emmer.
djuno schreef:Thanks Gemske voor de stills!! Wat een enorm veulen of ligt dat nou aan mij?
ThePast03 schreef:Djuno: Sterkte met en voor je dochter!
Behalve de genoemde merrie's vind ik Slew ook wel interessant worden. Die was vannacht erg onrustig.
Behalve de genoemde merrie's vind ik Slew ook wel interessant worden. Die was vannacht erg onrustig.
Faniek schreef:ThePast03 schreef:Djuno: Sterkte met en voor je dochter!
Die volg ik ook nog ja vergeten op te noemen
Sjoert schreef:Zo Aniek,
je bent zeker bang dat je er 1 mist
ThePast03 schreef:
Faniek schreef:Heb Butterfly alweer gevonden
Sjoert schreef:Faniek schreef:Heb Butterfly alweer gevonden
Wat is de link van butterfly dan?
Orame schreef:Wow Ice is ook erg onrustig! En heeft al een bandage om de staart. Zou toch niet nog een veulen komen? Gaat goed vandaag!!