Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jeddah schreef:@Mac, toch schiet het al aardig op! ruim 6 maanden alweer! ze heeft vast gewoon last van het veulen en moet daar misschien nog even aan wennen?
Mac schreef:Haha, jij snapt het niet! Als de koningin naar binnen gaat, moeten de onderdanen uiteraard mee!
Lady was gisteren ook aardig down voor mijn gevoel. Ze stond de hele tijd boos te kijken naar d'r buik en owee als je eraan kwam.Citaat:Misschien was ze even chagarijnig van het veulen ofzo? Dan willen mijn merries zich ook wel eens afreageren op degene die het dichtst bij staat.
Zo....ik ben gelijk klaar wakker, nadat ik van mijn stoel ben gevallen van het lachenCitaat:En als Sammie dan stopt met spelen, komt er ineens een dikke buik op pootjes aan die hem (bijna) plat walst. Dan was Copper nog niet klaar met spelen
Kitty schreef:Muzefee was tot voor kort leider van de kudde, maar sinds een tijdje draaft ze weg als haar weidegenootje de confrontatie opzoekt.
Waarschijnlijk toch intuïtief haar veulentje beschermen ofzo.
MissHIS schreef:Haha, wat een verhalen met al die drachtige merries! Ik moet bij Rilexta vooral nóg voorzichtiger doen met het opdoen van de deken, want ze wordt helemaal boos van dat ding! !