Jij ook proficiat Crines!
Zamora en Twinkelbel, spijtig.. :/
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Hopelijk kan ik me straks ook weer melden en dit jaar met hopelijk 2 merries

Moest vast werken aan een superdeluxe eitje voor een superdeluxe veulentje volgend jaar 
Gefeliciteerd!! Nu duimen dat het netjes blijft zitten!
En ei is weg zie ik, helemaal super! Nu lekker gaan aftellen, ik hoop dat dat je wat afleiding geeft. 

Begreep van de dierenarts vandaag wel dat ze traag groeien nav haar kaart van vorig jaar. Ongeveer 0.1 per dag. Handig dat ze alles bij houdt!
En de meeste dierenartsen zijn niet beroerd om je samen met je paard door de dracht te helpen en op weg te helpen. En natuurlijk is dit topic ook nog een super leuk en leerzaam waar je veel van je vragen kunt stellen. Succes! Oh, en ik zie dat het eitje weg is, super! Kun jij ook gaan aftellen, wanneer mag je gaan scannen op dracht?
En inderdaad, tussendoor eens scannen waar ze ongeveer in de dracht zit kan helemaal geen kwaad en neemt meestal wat onzekerheid weg.
Gewoon hengstig en op tijd het ei weg
Dus ook al aan het aftellen, wanneer mag jij weer scannen? Ben nu al ontzettend benieuwd wat Lara er nu weer van gaat brouwen.
Jij zult alleen meer kans hebben op goed weer als jou veulentjes geboren gaan worden 
Spannend he, hopelijk zit er gewoon een mooi vruchtje. Succes woensdagochtend.
Mooie eitjes zijn altijd gewild
En fijn dat ze ook al gedekt is! Succes met aftellen.

We hebben echt heeeeerlijk weer gehad.
Maar toen begon het, benen wijd, staart als een soort van speer recht omhoog en maar piesen en piesen
De ruin wist niet eens wat hij met haar aan moest, en de hengst begon te blazen zo lekker vond hij haar ruiken 
En dan begint het wachten 
Ik duim met je mee! 

, donderdag weer scannen.
.
vanwege de inseminatie. Is dat te voorzichtig?