Gisteren bij mijn veulen van vorig jaar, Dotan, op bezoek geweest. Wat een heerlijk dier is dat. Zo rustig en makkelijk.

Heel benieuwd hoe hij zich gaat onwikkelen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zul je zien!
ik heb ook een palo op mijn wensenlijstje staan

het zijn ook zo veel mensen, zo veel merries, zo veel namen en zo veel dates die je in zo'n topic moet onthouden
ik weet het soms ook allemaal niet meer haha.
hij kent nog niks en normaal kan ik hem niet eens gewoon pakken, maar dat probleem is gelijk opgelost nu hij mag dekken
heel handig!! Haha!

ben benieuwd naar haar eerste veulen, is extra spannend een veulen van je eigen gefokt veulen
balen!!
hij wordt ook steeds knapper.
en normaal rij ik eerst naar kliniek (10min) om te zien hoever ze zit in haar cyclus zodat ik nog op tijd ben, ach ja we zien wel, morgen de garage maar eens bestoken met telefoons en anders is het maar zo en zal het volgende keer zijn. Mijn andere merrie staat ook op veulenen en ben dan niet graag nog lang weg. 
Fotsy schreef:Cynthia fiore is echt knap, ongelooflijk mooi valk kleur, beetje jaloers dat de mijn die kleur niet heeftben benieuwd naar haar eerste veulen, is extra spannend een veulen van je eigen gefokt veulen

Ik hoop dat het deze week nog goedkomt! Ik ben zo benieuwd naar Lily's broertje/zusje!